🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کالیبره ۷۷۴ نازل سوخت مایع در خوزستان

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اهواز ، گفت: بررسی عملکرد نازل‌های سوخت مایع در سطح استان علیرغم محدودیت‌های موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی در دستورکار بازرسان این اداره کل قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به بررسی عملکرد وسایل توزین و نازل‌های عرضه سوخت مایع در استان گفت: ۷۷۴ نازل سوخت کالیبره شدند.

او افزود: تعداد ۵ هزار و ۳۲۳ عدد نازل جایگاه عرضه سوخت مایع شامل؛ بنزین و گازوئیل از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بر اساس استاندارد‌های ملی مربوطه مورد آزمون صحت عملکرد قرار گرفتند و صحت عملکرد ۴ هزار و ۵۹۹ نازل مورد تائید قرار گرفته است.

قیصی پور با بیان اینکه تعداد ۷۴۴ نازل سوخت از تعداد مذکور با استاندارد‌های مربوطه مغایرت داشتند، اظهار داشت: نازل‌های سوخت با همکاری کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تنظیم و مجدداً با استفاده از پیمانه‌های مرجع کالیبره شدند. البته کارشناسان این اداره کل به طور مداوم و نامحسوس اقدام به بازرسی از جایگاه‌های مجاری سوخت می‌کنند و پرونده متخلفان در این حوزه را به مراجع قانونی ارجاع می‌دهند.

مدیرکل استاندارد خوزستان بیان کرد: کارشناسان این اداره کل در این مدت تعداد ۸۰۲ باسکول را در قالب آزمون اولیه و یا سنواتی پس از تعمیر مورد آزمون قرار دادند که ۷۸۴ مورد قبول و ۱۸ مورد مردود شده که مجدداً توسط وزنه‌های استاندارد ۵۰۰ کیلویی کالیبره شده و برچسب کالیبراسیون به آن‌ها الحاق شد.

او ادامه داد: در زمینه آزمون ترازو‌های مورد استفاده در دادوستد عمومی نیز علیرغم ممانعت‌های صورت گرفته از سوی برخی از کسبه، بازرسان این اداره کل تعداد ۲ هزار و ۶۴۹ ترازو را مورد آزمون قرار دادند که صحت عملکرد تمامی آن‌ها مورد تائید قرار گرفته و همچنین پرونده ممانعت کنندگان در این حوزه نیز به مراجع قانونی ارجاع شده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋