🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استاندار یزد: مدیران دولتی، بهره گیری حداکثری از ظرفیت دفاتر تسهیلگری را در دستور کار خود قرار دهند

محمدعلی طالبی گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی ارتباط مستقیم و جدی با دفاتر تسهیلگری برقرار کنند چرا که این دفاتر کمک شایانی به حضور دستگاه‌ها در محلات و مدیریت بهتر مسائل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان یزد با اشاره به اقدامات ارزشمند دفاتر تسهیلگری در محلات، گفت:گزارشات ارائه شده نشان از پیگیری‌ها و مطالعات قابل توجه برای حل مشکلات دارد.

او افزود: دفاتر تسهیلگری یزد فراتر از وظایف و مسئولیت‌های این دفاتر در سراسر کشور گام برداشته اند که از این رو اقدامات آن‌ها قابل تقدیر است.

طالبی با اشاره به برخی مشکلات و دغدغه‌های موجود در محلات حاشیه نشین و کمتر برخوردار یزد، خاطرنشان کرد: مسائل و موضوعات موجود در محلات مذکور به عنوان دغدغه در دستگاه‌های مرتبط در حال پیگیری بوده و در کنار اقدامات و فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی، اقدامات ارزشمند نرم افزاری توسط دفاتر تسهیلگری اجرا شده است.

مقام ارشد اجرایی در استان یزد ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی ارتباط مستقیم و جدی با دفاتر تسهیلگری برقرار کنند چرا که این دفاتر می‌توانند کمک شایانی به حضور دستگاه‌ها در محلات و مدیریت بهتر مسائل کنند.

طالبی در ادامه با بیان اینکه شهر یزد در مقایسه با بعضی از شهر‌های بزرگ درگیر حاشیه نشینی، متفاوت و قابل مدیریت است، تصریح کرد: خوشبختانه در محلات حاشیه‌ای یزد، بستر لازم برای اقدامات اثر بخش فراهم بوده و ساکنین نیز پذیرای فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف هستند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار داریم دفاتر تسهیلگری و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مرتبط به صورت جدی و با نگاهی وسیع، مسائل مربوط به این مناطق را پیگیری کرده تا با بهبود شرایط آنها، دیگر به عنوان "مناطق حاشیه نشین" شناخته نشود.

طالبی ادامه داد: برنامه‌های عنوان شده در جلسه باید به صورت جدی و سریع مورد پیگیری قرار گیرد تا مردم نتیجه این اقدامات را مشاهده کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: در سایر محلات نیز علاوه بر اقدامات و فعالیت‌هایی که در راستای بهبود شرایط انجام می‌شود، باید کار‌های بزرگ و شاخصی را جهت ارتقاء محله و شرایط زیست ساکنان در دستور کار فعالیت‌های استانی قرار دهیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋