🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعلام زمان دریافت کارت سوخت وانت بار ها در کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت:از بهمن ماه امسال سهمیه سوخت وانت بار‌ها بر اساس پیمایش تخصیص می‌یابد و چنانچه رانندگان یا مالکان، کارت هوشمند نگیرند، با مشکل مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، سید علی حاج سید علیخانی، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل‌ونقل، هرگونه فعالیت در زمینه حمل‌ونقل برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل است، گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، به منظور ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهره‌برداری و تردد وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری، ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور؛ ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل‌ونقل برون شهری را با تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار داده است.

او افزود: با توجه به اینکه مقرر شده تخصیص سهمیه سوخت به وانت بار‌ها بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت گیرد، لذا کلیه رانندگان و مالکان وانت بار برای فعالیت در جاده‌های برون شهری می‌بایست اسناد حمل وانت بار (کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار، بارنامه و… و.) دریافت کنند.

سید علیخانی افزود: برای رفاه حال متقاضیان، امکان ثبت نام غیر حضوری فراهم شده و رانندگان و مالکان وانت بار که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده‌اند می‌توانند به یکی از روش‌های ذیل نسبت به ثبت نام برای دریافت اسناد حمل بار اقدام کنند:ثبت نام غیر حضوری با مراجعه به پرتال سامانه کارت هوشمند سازمان راهداری در قسمت خدمات غیر حضوری به آدرس www.smartcard.rmto.ir‌ و ثبت نام حضوری با مراجعه به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان داشت: برای تسهیل ورود متقاضیان، حداقل شرایط و مدارک لازم از رانندگان اخذ می‌شود؛ بنابراین مدارکی همچون برگ سلامت جسمی و روحی و نیز گواهی‌های عدم اعتیاد و عدم سوءپیشینه پس از ثبت نام از متقاضیان اخذ خواهد شد.

او اظهارکرد: هزینه صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان هر کدام به طور جداگانه ۲۰ هزار تومان یعنی جمعاً ۴۰ هزارتومان تعیین شده است.

او گفت: درحال‌حاضر کلیه زیر ساخت‌های لازم برای فعالیت رانندگان و ناوگان از طرف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فراهم بوده و از بهمن ماه امسال، سوخت ناوگان وانت بار بر اساس پیمایش ثبت شده در بارنامه تخصیص خواهد یافت.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان افزود: بر همین اساس به کلیه رانندگان و مالکان وانت بار‌های بین شهری توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند تا در ماه‌های آتی برای فعالیت حمل‌ونقلی و اختصاص سوخت خودرو‌های خود دچار مشکل نشوند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋