🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فنونی زاده: فوت میناوند می تواند برای بازیکنان پرسپولیس انگیزه قهرمانی ایجاد کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی روز گذشته ۲ تیم پرسپولیس و ماشین سازی تبریز توضیحاتی داد.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی اخبار ، در خصوص شرایط سرخ پوشان در بازی با ماشین سازی اظهار داشت: پرسپولیس نیمه اول بازی فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و این تیم موقعیت‌های زیادی داشت که توسط مهدی عبدی از دست رفت.

بازگشت سید جلال آرامش را به خط دفاعی پرسپولیس برگرداند

فنونی زاده ادامه داد: با آمدن سید جلال حسینی، و قرارگرفتن کامیابی نیا به عنوان یک بازیکن جنگنده و سر زن در قلب خط دفاع، آرامش به خط دفاعی پرسپولیس برگشت و کامیابی نیا نشان داد که تا زمان بازگشت مدافعان اصلی می‌تواند بازیکن قابل اعتمادی در این پست باشد.

او افزود: به دلیل اینکه پست اصلی کامیابی‌نیا هافبک دفاعی است و جسارت بیشتری در مرکز زمین دارد، به همین دلیل هم معمولا کارت زرد یا قرمز می‌گیرد، اما او باید به این نکته توجه کند که در پست دفاع وسط فرصت اشتباه وجود ندارد.

ماشین سازی بر خلاف جایگاهش در جدول بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: البته از بازی زیبای تیم ماشین سازی هم نباید بگذریم، آن‌ها نیمه اول کمی محتاط‌تر بازی کردند و برای یک امتیاز تلاش می‌کردند، اما در ادامه و بعد از گل اول پرسپولیس با جسارت بیشتری بازی کردند و به گل هم رسیدند.

خدا خواست که به خاطر مرحوم میناوند پرسپولیس در دقیقه ۲۵ به گل برسد

مرتضی فنونی زاده درباره دقیقه به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس افزود: قسمت بود که پرسپولیس با گل زیبای وحید امیری در دقیقه ۲۵ مسابقه به گل برسد و انشاالله روح زنده یاد مهرداد میناوند همیشه شاد باشد.

او افزود: پست تخصصی وحید امیری مهاجم نیست، اما همیشه در حملات شرکت می‌کند و هر موقع در پست مهاجم بازی کرده مثمر ثمر بوده است. پرسپولیس بعد از گل اول نمی‌تواند نتیجه بازی را حفظ کند و دقایق کوتاهی بعد از زدن گل، بازیکنان این تیم عقب نشینی می‌کنند و از دقیقه ۶۰ به بعد قدرت بدنی بازیکنان پرسپولیس تحلیل می‌رود و کادر فنی باید در تمرین‌ها بیشتر به بازیکنان فشار بیاورد. گل محمدی هم باید دقت بیشتری در چینش بازیکنان و چگونگی تعویض‌ها داشته باشد.

پرسپولیس هنوز به صلابت گذشته نرسیده است

فنونی زاده درباره شرایط کنونی پرسپولیس در ادامه گفت: با احترام به تیم‌های پایین جدول، اما این که پرسپولیس در خانه خودش در بازی با یک تیم انتهای جدولی در دقیقه ۹۳ گل برتری را بزند جالب نیست. پرسپولیس باید به گونه‌ای بازی کند که ۴ -۵ گل از تیم مقابلش جلو بیفتد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: درست است که پرسپولیس بعد از این برد در جایگاه ششم جدول لیگ قرار دارد، اما با این برد روحیه بخش به جدول مسابقات برگشت و به ادامه لیگ برتر امیدوار شد.

او افزود: این تیم ۲ بازی عقب افتاده دارد که بازی‌های سختی هم هستند. هم مس رفسنجان و هم گل گهر سیرجان تیم‌های پرقدرتی در این فصل لیگ برتر هستند و این دو بازی برای پرسپولیس ۶ امتیازی محسوب می‌شوند.

فنونی زاده گفت: پرسپولیس هنوز مدعی قهرمانی لیگ برتر نیست و این تیم باید بازی‌های زیباتری در ادامه به نمایش بگذارد. فوت میناوند هم مانند فوت نوروزی می‌تواند برای بازیکنان پرسپولیس انگیزه قهرمانی ایجاد کند

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد از فوت مرحوم هادی نوروزی، هم قسم شدند و تیم را از جایگاه چهاردهم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رساندند، اکنون هم بعد از فوت مرحوم مهرداد میناوند این موضوع می‌تواند تکرار شود، اما تیم پرسپولیس باید همیشه پرقدرت و با صلابت ظاهر شود.

او در پایان گفت: نام پرسپولیس بسیار بزرگ است و لرزه بر اندام حریفان این تیم می‌اندازد. انتقاد‌هایی که ما می‌کنیم حرف دل مردم است و کادر فنی نباید از انتقاد‌های ما ناراحت شود. امیدوارم تیم پرسپولیس در ادامه با روند رو به رشدی که دارد بتواند به جایگاه واقعی خود در جدول برگردد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋