🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در قم آغاز شد

مراسم آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر هم زمان با سالروز بازگشت سرافرازانه امام راحل به میهن در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در قم آغاز شد

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قم ، ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امروز دوازدهم بهمن ماه هم زمان با سالروز بازگشت تاریخی امام راحل به ایران، در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز شد.

این آیین با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه، بهرام سرمست استاندار قم و جمعیت محدودی از مسئولان، نیرو‌های مسلح و مردم قم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با تلاوت آیاتی از کلام الله قرآن مجید آغاز شد و در ساعت ۹:۳۳، لحظه ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به کشور در سال ۵۷، زنگ انقلاب نواخته و سرود مشهور «خمینی‌ای امام» اجرا شد.

مسئول دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب در سپاه استان قم، در این آیین، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: امروز در شرایطی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که دشمنان ما، همچنان در حال تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری گفت: رمز پیروزی این انقلاب، پیوند قلبی امام خمینی (ره) و امت بود که انقلاب اسلامی به برکت آن توانست به این جایگاه عظیم برسد و امروز همه مستضعفان دنیا دل به این انقلاب بسته‌اند و به امید خداوند متعال این انقلاب، زمینه‌ساز ظهور حضرت، ولی عصر (عج) خواهد بود.

در پایان این آیین، شرکت کنندگان با سردادن شعار‌هایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضدولایت فقیه»، «در پرتوی بهمن فجرآفرین، حاکم شده حزب خدا روی زمین»، «در پرتوی بهمن فجرآفرین، شکسته شد قدرت مستکبرین»، «شعار ما نبرد با آمریکاست» و «سازش با آمریکا محال است، این سند زنده استقلال است» سردادند و برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا به سمت بیت قدیمی امام خمینی (ره) در قم، واقع در خیابان معلم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حرکت کردند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋