🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توزیع بیش از ۱۵۳ هزارتن نهاده دامی در چهارمحال و بختیاری

از اوایل سال تاکنون ۱۵۳ هزار و ۶۳۳ تن انواع نهاده دامی از طریق سامانه بازارگاه بین تولید کنندگان دام و طیور استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، عطاالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از اوایل سال تاکنون ۱۵۳ هزار و ۶۳۳ تن انواع نهاده دامی از طریق سامانه بازارگاه بین تولید کنندگان دام و طیور استان توزیع شده است.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۴ هزار و ۵۳۲ تن ذرت، بیش از ۴۷ هزار تن سویا و ۴۱ هزار تن جو از طریق این سامانه توزیع شده است.

ابراهیمی در خصوص نحوه توزیع نهاده‌های دامی در بین بهره برداران اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت ثبت سفارش و واردات نهاده‌ها را برعهده دارد، پس از انجام امور گمرکی و ترخیص نهاده‌ها این اقلام در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفته و آن مقداری که از طریق سامانه بازارگاه تخصیص داده می‌شود بین بهره برداران زیربخش دام و طیور توزیع می‌گردد.

او با بیان اینکه مشکلی در تامین نهاده‌های دامی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد ادامه داد: با هماهنگی‌ها صورت گرفته بالغ بر ۹۰ درصد از نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین می‌شود، از بحران تامین نهاده‌ها عبور کرده و دیگر دغدغه‌ای به آن شکل در این زمینه وجود ندارد.

ابراهیمی با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه بازارگاه، سر و سامانی به حوزه توزیع نهاده‌ها داده شده و مشکلات نیز به تدریج رفع خواهد شد گفت: با اقدامات انجام شده در توزیع نهاده به مرغداران استان دغدغه تولید کنندگان استان رفع شده است.

او به توزیع نهاده در قالب خوراک دام به دامداری صنعتی و سنتی استان خبر داد و افزود: بهبود وضعیت تولید خوراک دام در استان ضریب امنیت تولید در حوزه دامی را افزایش می‌دهد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋