🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طنین زنگ انقلاب در استان سمنان

زنگ انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانسی در بیارجمند استان سمنان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آیین نواختن زنگ انقلاب در استان که به صورت ویدیو کنفرانسی در بیارجمند برگزار شد گفت: روز ۱۲ بهمن آغاز یک طلوع دیگر و ورود به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که امام پس از سال‌ها مبارزه و تلاش وارد کشور شد.

او افزود: مردم کشور ما برای اینکه یک نظام ۲۵۰۰ ساله را از بین ببرد در تمامی زمان‌ها تلاش و جان فشانی‌ها بسیار و بزرگی داشتند که ثمره آن را در این ایام شاهد هستیم.

آشناگر بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری انقلاب در هیچ کجای دنیا بدون نام کشور ما شناخته شده نیست انقلاب اسلامی ما با رهبری امام پس از سال‌ها مبارزه پیروز شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: دانش آموزان، فرهنگیان و معلمان نیز در ایام مبارزه نقش عظیمی ایفا کرده و برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب جانشان را فدا کردند.

او ابراز داشت: میراث امام و انقلاب اسلامی در دستان دانش آموزان است و پویایی آنان منجر به پویایی و نشاط انقلاب اسلامی می‌شود.

آشناگر با بیان اینکه جوانان موتور محرک انقلاب اسلامی هستند و الان نقش و تلاششان بی بدیل است. تصریح کرد: جوانان باید به اسلام، قرآن، ارزش‌ها و خلق و خوی اسلامی اتکا کنند تا گام بزرگی برای جهش‌های بعدی کشور و نظام بردارند.

استاندار سمنان ادامه داد: ۱۲۴ شهید فرهنگی استان و ۶۲۲ شهید دانش آموز برای بقای جمهوری اسلامی و آزادی ملت شریف ایران اسلامی جان خود را فدا کردند

دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این آیین گفت: ما با ۱۲۸ هزار دانش آموز و ۱۰ هزار معلم و معلم یار پای آرمان‌ها و ارزش‌های امام ایستاده و جان خود را فدا خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که تهاجمات دشمن در حوزه‌های فرهنگی و جوانان و نوجوانان و آینده سازان کشور خللی ایجاد کند.

او افزود: شعار کشوری ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی، پاینده و مقتدر، چون کوه استوار محور کار و فعالیت ما در جامعه تعلیم تربیت استان قرار دارد.

به گفته دستورانی باید با انسجام، خودباوری، وحدت و وحدت آفرینی در جهت رونق بیشتر انقلاب و ناخوشندی و یاس دشمنان تلاش کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋