🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر ساده انگاری کنیم، غافلگیر می شویم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بیماری کرونا ویروس مانند آتش زیر خاکستر است، اگر ساده انگاری کنیم، غافلگیر می‌شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مهاباد ، ابراهیم حسنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان داشت: تاکنون گذر از سه موج در استان را شاهد بودیم که هر موج نسبت به قبلی تعداد بیمارانی که در یک روز بستری شدند دو برابر شده و طول مدت موج هم بیشتر شده آخرین پیک بیماری ۸۴ روز طول کشیده در موج دوم کل تعداد بیماری که در یک روز بستری شدند ۹۳۵ نفر بود که در پیک سوم در یک روز به بیش از ۱۷۰۰ نفر در یک روز افزایش یافته است.

حسنی افزود: اگر استان وارد موج چهارم شود و همین روند طی شود تعداد بیماران بستری دو برابر شده بیمارستان‌های استان جوابگوی این تعداد مراجعه بیمار نخواهد بود.

او خاطرنشان کرد: اگر این ساده انگاری اتفاق بیافتد و مردم فکر کنند که بیماری کرونا به اتمام رسیده است ممکن است که غالگیر شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ضمن تشکر از مسئولین و خیرین شهرستان بیان داشت:خیرین مهاباد با راه اندازی نقاهتگاه که در سطح استان و کشور بسیار قابل توجه بود، گل کاشتند.

حسنی در ادامه گفت: همه مسئولیت‌هایی که به ما داده می‌شود یک امانت الهی است عرصه خدمتگزاری به ملت و خلق و نزدیکی به خدا آنقدر وسیع است که هیچ وقت از هیچ کسی دریغ نخواهد شد.

او ادامه داد: هر کس در هر موقعیت کاری، وظایف خود را بخوبی و بدرستی انجام دهد، ارزش آن در نزد خداوند کمتر از مسئولیت‌های اجرایی نیست. البته یک مسئول به تنهایی معجزه نمی‌کند، پس باید همه تلاش کنیم.

این مقام مسئول استانی اظهار داشت: یک مسئول می‌تواند هماهنگ کننده خوبی باشد یک مدیر خوب باید بتواند اعتماد عمومی و همکاران خود را جلب کند و کل مجموعه با همکاری هم می‌توانند در موفقیت سازمان موثر باشند.

او با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی در مقابله با بیماری کووید ۱۹ در سطح استان اضافه کرد: مشارکت همگانی در بحث پاندمی کرونا سبب شده بسیاری از مشکلات ناشی از این بیماری کاهش یابد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋