🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نویدکیا: بازیکنان سپاهان برابر شهر خودرو احساسی بازی کردند شرمنده هواداران اصفهانی شدیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان ما بعد از دریافت گل دوم از شهر خودرو بیش از حد احساساتی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی اخبار ، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش برابر تیم شهر خودرو اظهارداشت: بازی خیلی خوبی از لحاظ نتیجه برای ما نبود. در نیمه اول خوب شروع کرده و  سعی کردیم موقعیت سازی کنیم و حتی به گل رسیدیم.  البته بازی در نیمه اول خیلی ایده‌آل نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار کرد: بعد از اخراج ولسیانی شرایط ما به هم ریخته‌تر شد  و در نهایت بازی را واگذار کردیم، اما بازیکنان من باید بدانند که فوتبال برد، باخت و مساوی دارد. این موضوع که در خانه بازی می‌کنیم دلیل نیست که باید ببریم یا مساوی را به برد تبدیل کنیم یا باختمان را مساوی کنیم. اگر بخواهیم احساساتی فوتبال بازی کنیم هیچ وقت نمی‌توانیم موفق باشیم. بازیکنانم به خصوص بعد از گل دومی که دریافت کردیم کمی بیش از حد احساساتی شدند. تصور این را نداشتند که باید در خانه ببازند. باید ظرفیت این را هم داشته باشیم که ممکن است تیمی در اینجا ما را ببرد.

نویدکیا اظهار کرد: البته بازی بدی نبود و در نیمه اول از روی نقطه پنالتی گل خوردیم و کمی شرایطمان به هم ریخت. همچنین  در نیمه دوم سعی کردیم از فضاهایمان خوب استفاده و موقعیت‌سازی کنیم.  علاوه بر این تا آنجا که امکان داشت فکر کنم این کار را خوب انجام دادیم، اما تمرکز لازم را نداشتیم، شهر خودرو در ضد حملات ۲ موقعیت خوب به دست آورد و از آن‌ها استفاده کرد. به این تیم بابت برد تبریک می‌گویم، اما از لحاظ فوتبالی از تیمم در نیمه دوم راضی بودم. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کرده و سعی کردند خیلی خوب به هم پاس بدهند و موقعیت درست کنند.

از بازیکنان سپاهان خیلی ناراحت هستم 

او افزود: اگر قرار باشد نتوانیم در شرایط سخت خودمان را کنترل کنیم هیچ وقت نمی‌توانیم تیم خوبی باشیم. از این لحاظ از بازیکنانم خیلی ناراحتم، چون نتوانستند در شرایط سخت به خصوص بعد از نتیجه ۲ بر یک خودشان را خوب کنترل کنند. اگر می‌خواهیم تیم بهتری شویم باید این کار را خوب انجام بدهیم.

دریافت ۱۲ گل در ۴ بازی ایده آل نیست 

نویدکیا درباره نبود انسجام  در دفاع سپاهان در این بازی و دریافت ۳ گل اظهار کرد: اکنون طبیعی است که از من سئوال کنند چرا گل خوردیم؟ به هر حال ما یک مشکل بزرگ در ابتدای فصل داشتیم و در ۴ بازی ۱۲ گل خورده‌ایم و این برای تیمی مثل سپاهان با این شرایط ایده‌آل نیست. خیلی شرایط بدی است، چون از این ۱۲ گل ۴ گل فقط پنالتی بوده و خیلی خوب نیست و باید سازمان دفاعی‌مان را خیلی بهتر کنیم.

او افزود: البته تیمی هستیم که سعی می‌کنیم هجومی‌تر باشیم و موقعیت‌سازی زیادی انجام بدهیم و به این ترتیب ممکن است در ضد حملات گل بخوریم. همچنین  باید بتوانیم برای سازمان دفاعی جوری برنامه‌ریزی کنیم که به همان نسبت که خوب حمله می‌کنیم، خیلی خوب هم کار دفاعی انجام بدهیم.

اشتباهات تیمی برابر تیم شهر خودرو مرتکب شدیم 

نویدکیا درباره اینکه آیا برای جذب مدافع یا دروازه‌بان برنامه‌ای دارد و فکر نمی‌کند که بهتر است نیازمند استراحت کند و دروازه‌بان دیگری درون دروازه سپاهان بایستد تا تعداد گل‌های کمتری دریافت شود، گفت: مدافعان و دروازه‌بانان من از بهترین‌های ایران هستند. من و کادرفنی باید شرایط سازمان دفاعی را درست کنیم. اینکه دفاع یا دروازه‌بان من اشتباه می‌کند، اگر فاحش باشد می‌گوییم اشتباه فاحش داشته، اما ما اشتباهاتمان تیمی است و مشکلاتی است که کادرفنی باید آن را برطرف کند. هیچ کدام ارتباطی به دروازه‌بان یا مدافعان میانی من ندارد. من نمی‌توانم بیهوده از بازیکنانم ایرادی بگیرم.

مربی سپاهان درباره اینکه چه برنامه‌ای برای ترمیم خط دفاعی متزلزل سپاهان دارد، اظهار کرد: مشکلاتی در خط دفاع خود داریم.   همچنین اوایل کار مشکلاتی روی ضربات ایستگاهی داشتیم که گل‌هایمان را از آنجا دریافت می‌کردیم. خیلی خوب توانستیم با تغییراتی که دادیم این نقطه ضعف  را ترمیم کنیم. اکنون به خصوص در این بازی مشکلات دیگری برایمان پیش آمد. باید بنشینیم و بازی‌ها را ببینیم.  همچنین با همکاران  صحبت کنیم و تا جایی که می‌توانیم مشکلات را روز به روز مرتفع کنیم که این اتفاقات برایمان رخ ندهد. به طور کامل  قبول دارم که برای سپاهان ۱۷ گل در ۱۳ بازی فاجعه است.

او خاطر نشان کرد: شرمنده هوادارانمان شدیم، اما بدانند تا جایی که در توانم باشد با همکارانم سعی می‌کنیم که برای بازی‌های بعدی تیم را آماده کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و خوشحالشان کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋