🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رحمتی: برد برابر سپاهان را به هواداران مشهدی تقدیم می کنم ما به مسائل حاشیه ای توجهی نمی کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره پیروزی تیمش برابر تیم سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی اخبار ، سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره پیروزی تیمش برابر تیم سپاهان اظهار کرد: در ابتدا این پیروزی  را به هواداران خوب تیم و مردم خراسان تقدیم می کنم و امیدوارم که شرایط خوب ما ادامه داشته باشد. محرم نویدکیا یکی از همبازیان خوبم بوده و در تیم ملی امید با هم همبازی بودیم. خیلی خوشحالم که امروز کنار محرم لب خط بودم. در اینکه در اولین سال تجربه مربیگری کنار هم بودیم خیلی خوب بود. در طول هفته می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب با کادرفنی با دانش و بازیکنان خیلی خوب بازی داریم. همچنین  تیم سپاهان  را خوب آنالیز کرده بودیم.

او ادامه داد: در طول هفته سعی کردیم نقاط ضعف و قوت سپاهان را به بازیکنان گوشزد کنیم. در این بازی باید خط هافبک سپاهان را از کار می‌انداختیم و عمل پرسینگ صد درصد در زمین خودمان و در فضا‌هایی که توپ می‌گرفتند را انجام دادیم. همچنین  به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها تلاش کردند و زحمت کشیدند و توانستند این کار را به نحو احسن انجام بدهند. از موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

 رحمتی درباره تعویض هایش گفت: هدفمان این بود که در ۴۵ دقیقه اول که سپاهان همیشه با قدرت شروع می‌کند، این تیم را کنترل کنیم. در نیمه دوم سپاهان در زمین ما صاحب توپ شد و مالکیت توپ را در اختیار داشت. از ۲  بازیکن سرعتی  به نام‌های اسد آبادی بازیکن تیم ملی جوانان و جعفری استعداد فوتبال مشهد در این بازی استفاده کردیم. احمد جبوری را هم همه می‌شناسند امروز به ما خیلی کمک کرد و به همه بازیکنان تبریک می‌گویم مبارکشان باشد.

او درباره حواشی که در چند بازی اخیر برای شهرخودرو به وجود می‌آید، گفت: من و تیمم توجهی به این حاشیه‌ها نداریم. تمام توجه ما به بازی در مستطیل سبز است و سعی می‌کنیم در این زمینه جلو برویم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋