🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ثبت بیش از ۱۲ هزار برنامه در سامانه ثبت مراسم دهه فجر خراسان شمالی

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در آخرین نشست کارگروه‌های تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان از برگزاری بیش از ۱۲ هزار برنامه و رشد ۲۰ درصدی در تعداد برنامه‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های اخبار از بجنورد ، چهارمین جلسه و آخرین نشست خبری کارگروه‌های تخصصی گرامیداشت ایام الله دهه فجر خراسان شمالی با حضور کارگروه‌های بسیج، حوزه و روحانیت، اماکن مقدسه و اصناف برگزاری شد.


رئیس ستاد گرامیداشت ایام ا... دهه فجر خراسان شمالی در این نشست با بیان اینکه بیش از ۵۰ جلسه کارگروهی در سطح استان بمنظور هماهنگی برنامه‌های دهه فجر برگزار شده گفت: علیرغم محدودیت‌های کرونایی و ضعف در زیرساخت‌های الکترونیکی که برخی از نهاد‌ها موفق به ثبت برنامه‌ها در سامانه نشده اند امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی برنامه‌های ویژه دهه فجر بوده ایم.

حجت الاسلام سالاری افزود: کارگروه بسیج با ثبت بیش از ۵ هزار برنامه در صدر ثبت برنامه‌های دهه فجر استان قرار دارد.

او در ادامه از ثبت ۷ هزار و ۸۲۵ برنامه توسط سایر کارگروه‌های تخصصی به مناسبت ایام ا... دهه فجر خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: با وجود اینکه به تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها برای ثبت برنامه‌ها اعلام شده، اما متأسفانه تاکنون فقط تعداد ۴۵ دستگاه برنامه‌های خود را در سامانه ثبت نموده اند.

او عنوان کرد: ذیل ۲۵ عنوان برنامه ۱۲۸۴۳ برنامه در سامانه ثبت برنامه‌های ایام ا... دهه فجر ثبت شده است.

حجت الاسلام سالاری از برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتورسیکلت در روز یوم ا... ۲۲ بهمن در استان خبر داد و افزود: شرکت در این راهپیمایی خودرویی و موتوری برای عموم آزاد بوده و در طول دهه شرایط، زمان و مسیر‌های تردد برای هم استانی‌ها از طریق صداوسیما و رسانه‌ها تشریح خواهد شد.

سرهنگ حمید معین، مسئول کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی گفت: بسیج استان همزمان با ایام الله دهه فجر، زمینه آزادی ۳۵ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مالی را فراهم می‌کند.

او افزود: همچنین به این مناسبت بسیج همانند سال‌های گذشته گروه‌های جهادی را به مناطق محروم استان اعزام کرده و خدمات درمانی رایگان را به ساکنان این مناطق ارائه خواهد کرد.

معین با اشاره به افتتاح ۱۲ طرح در دهه فجر گفت: افتتاح درمانگاه بسیج در ساختمانی استیجاری در شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان و کلنگ زنی ساخت ساختمان آن، افتتاح سالن ورزشی در شهرستان گرمه و چهار مدرسه در شیروان و اسفراین با عنوان طرح کرامت از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری بسیج است.

معاون فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: همچنین در این ایام قنات روستای «گزکوه» و پروژه آبرسانی به روستای «قزل حصار» شیروان افتتاح خواهد شد.

سرهنگ معین با اشاره به توزیع ۱۲ هزار وعده غذای گرم در خراسان شمالی گفت: این ۱۲ هزار وعده، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، بسیج دانشجویی و نهاد‌های حمایتی استان تهیه می‌شود.

مسئول کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی با بیان اینکه کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر بیشترین برنامه‌ها را خواهد داشت، یادآور شد: در ایام الله دهه فجر این کارگروه بیش از ۱۹ هزار برنامه ذیل ۱۰۰ برنامه محوری اجرا خواهد کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋