🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر کمتر گاز مصرف کنید تخفیف می گیرید

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به رایگان شدن تعرفه گاز برای مشترکان خوش مصرف استان اظهار داشت: پیرو دستور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و بر اساس بند ۱ و ۲ مصوبه هیات وزیران، مشترکین خانگی که میزان مصرف ماهیانه آن‌ها زیر «الگوی کم مصرف» باشد، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصد گاز بها خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: مشترکین خانگی که میزان مصرف ماهیانه آن‌ها زیر الگوی کم مصرف باشد، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصد گاز بها خواهند شد.

او افزود: مشترکین دیگر نیز چنانچه مصرف خود را به میزان ۱۰ درصد نسبت به مصرف سال‌های گذشته در ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ کاهش دهند، مشمول تخفیف ۱۵ درصدی گاز بها می‌شوند، ولی اگر مصرف آن‌ها بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته باشد، مشمول ۱۵ درصد افزایش گاز بها (جریمه گاز بها) خواهند شد.

حیدری اضافه کرد: به همین منظور همکاران امور مشترکین و واحد IT این شرکت در حال بررسی و شناسایی مشترکین کم مصرف و پر مصرف در استان هستند.

او ادامه داد: برای جلوگیری از افت فشار گاز خانگی، در شرایط لزوم، به صورت مقطعی مجبور به قطع گاز صنایع هستیم و این موضوع را از طریق فرمانداران و مسئولان سیاسی منتقل می‌کنیم، همچنین تولیدکنندگان و فعالان صنعتی در مجموع باید برای رفع نیاز‌های مقطعی خویش، سوخت دوم در اختیار داشته باشند.

حیدری در پایان گفت: با توجه به برودت هوا که موجب ایجاد مشکلاتی برای برخی از نقاط کشور شده، مردم با ادامه همکاری خود در استفاده بهینه از گاز طبیعی، کمال صرفه جویی را در مصرف این نعمت خدادادی به عمل آورده تا بدین وسیله از طرفی شرکت گاز استان را در ارائه خدمات هر چه بهتر به منظور تامین گاز به اقصی نقاط استان یاری کرده و از طرف دیگر، زمینه ساز استمرار جریان گاز در سایر نقاط کشور باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋