🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زنگ انقلاب در مدارس کردستان نواخته می شود

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس استان کردستان نواخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سنندج  ،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، زنگ انقلاب روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در مدارس استان نواخته می‌شود.

او افزود: به همین مناسبت ویژه برنامه و آیین نمادین در مرکز استان و شهرستان‌ها و مناطق با حضور مسئولین استانی و محلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری در یکی از مدارس برگزار و زنگ انقلاب در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح همزمان با لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی به صدا در خواهد آمد.

قربانی از تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌هایی از طریق کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان پیش بینی و در قالب شیوه نامه به واحد‌های اداری و آموزشی جهت اجرا در ایام الله دهه مبارک فجر ابلاغ شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان  از راه اندازی کانال راهیان نور مجازی استان در شبکه شاد خبر داد و گفت: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۵ بهمن ماه ۹۹ با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، راهیان نور مجازی استان به صورت رسمی آغاز بکار خواهد کرد.

قربانی«انقلاب اسلامی، ولایت پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» را شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در بستر فضای مجازی شاد در سطوح آموزشگاهی و شهرستانی در قالب‌های مختلف تولید محتوای، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و آشنایی با اندیشه‌های امام (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب به صورت مجازی در بستر شبکه شاد از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته دانش آموزی و فرهنگیان در فجر ۹۹ است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋