🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فلسطین تمرین های نظامی تل آویو در کرانه باختری را محکوم کرد

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به میدان تمرین‌های نظامی خود تبدیل کرده است و این نوعی جنایت جنگی و انسانی است.

به گزارش گروه بین الملل اخبار  به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه‌ها، شهرک‌ها و شهر‌های فلسطینی و بیشتر خاک فلسطین را به میدان تمرینات نظامی و تبلیغ فرهنگ انزجار و نژادپرستی تبدیل کرده‌اند.

در این بیانیه فلسطین ضمن محکوم کردن این اقدام، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل و مستقیم این اقدامات که نوعی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است، عنوان کرد.

وزارت خارجه فلسطین از بی توجهی جامعه جهانی در قبال بدترین نقض‌های اصول حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و از نهاد‌های حقوقی و بشردوستانه خواست گزارش این جنایت‌ها را برای ارائه به دادگاه‌های بین المللی تهیه کنند.

بر اساس این بیانیه فلسطین از نهاد‌ها و شورا‌های بین المللی به ویژه حامیان حقوق کودکان خواست در برابر جلادان صهیونیستی به مسئولیت خود عمل کنند و اقدامات لازم را برای فشار بر مقامات رژیم صهیونیستی و مجازات و محاکمه عاملان جنایت‌ها اتخاذ کنند.

وزارت خارجه فلسطین به سرکوب و ظلم رژیم صهیونیستی در شهرک العیساویه در قدس از جمله بازداشت یک نوجوان فلسطینی برای مدتی طولانی و توهین به او و شکنجه با شوک الکتریکی اشاره و تأکید کرد که این اتفاق نشان دهنده زشتی چهره رژیم صهیونیستی و ظلم این رژیم در حق فلسطینی‌هاست.

از سوی دیگر، «آریل کاهانا»، یکی از چهره‎‌های رسانه‎‌ای رژیم صهیونیستی با انتشار یادداشتی در روزنامه عبری زبان «یسرائیل هیوم» اعلام کرد که با ورود جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید، رژیم صهیونیستی درصدد بررسی برخی مسائل حساس ازجمله شهرک‌سازی در کرانه باختری با دولت آمریکا است.

به گفته این فرد، طرح رژیم صهیونیستی که در زمان ترامپ اجرا شد، به موافقت دولت جدید با شهرک سازی به شکل محدود و در مناطق کوچک نیازمند است؛ طوری که تضمین کند این اقدامات به شکل آرام و مناسب برای دو طرف انجام شود و در صورت اتخاذ تصمیم برای شهرک سازی گسترده، موافقت آمریکا کسب شود.

با وجود ادعای‌های مطرح شده درباره توقف شهرک سازی‌ها پس از معامله قرن وعادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، تل آویو همچنان طرح‌های شهرک سازی را تصویب می‌کند و این یعنی از بین بردن فرصت تشکیل دو دولت به پایتختی قدس شرقی برای فلسطین، زیرا رژیم صهیونیستی در حال اشغال بیشتر مناطق شرقی قدس است.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋