🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش ۱۲ ۶ درصدی مصرف برق در واحد های صنعتی استان اردبیل

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های اخبار  از اردبیل ، گفت: بر اساس آمار شرکت توزیع نیروی برق استان، میزان برق مصرفی در بخش صنعت استان در ۱۰ ماه گذشته از رشد ۶/۱۲ درصدی برخوردار بوده است که نشان از شکوفایی بخش تولید و صنعت استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افزایش ۱۲/۶ درصدی مصرف برق در صنعت، نشانگر جهش تولید در صنعت استان است.

او افزود: بسیار خوشحالیم تا اعلام کنیم مصرف برق استان از چنین جهشی در سال ۹۹ برخوردار بوده است که در مقایسه با آمار کشوری بسیار جلوتر هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این افزایش برق نشان از افزایش حجم سرمایه گذاری‌ها و تولیدات واحد‌های صنعتی استان دارد که در سایه تلاش وافر واحد‌های تولیدی و مسئولان استانی اتفاق افتاده است.

اهلی افزود: نمونه بارز این افزایش سرمایه گذاری ها، واگذاری بیش از ۵۰ هکتار زمین صنعتی در ۹ ماهه اول سال جاری به سرمایه گذاران بوده است که این امر یک اتفاق مهم و تاریخی برای صنعت استان محسوب می‌شود.

او با اشاره به اینکه صنایع کوچک انعطاف‌پذیری بیشتری در بحران‌ها و تحولات اقتصادی از خود بروز می‌دهند بیان کرد: رشد اقتصادی نیازمند حمایت همه جانبه از بنگاه‌های اقتصادی است و صنایع کوچک و متوسط نیز به نوبه خود در راستای توسعه صنایع نقش مهمی را ایفا می‌کنند که به همین منظور نیاز است توجه ویژه‌ای به این بخش از صنعت استان گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ایجاد شرایط لازم برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را یکی از اهداف مهم این شرکت دانست و افزود: راه رسیدن به این هدف نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی است که در این راستا، گام‌های بلندی در جهت تکمیل و توسعه زیر ساخت‌های لازم برای توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام پذیرفته است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋