🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قانونی بودن زندگی ترامپ در اقامتگاه پالم بیچ زیر سوال رفت

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد قانونی بودن اقامت دائم دونالد ترامپ در عمارت اعیانی پالم بیچ مورد بررسی حقوقی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه بین الملل اخبار به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اقامت رئیس جمهور سابق آمریکا در تفرجگاه خود در پالم بیچ فلوریدا مورد بررسی قانونی قرار می‌گیرد.

شبکه خبری سی ان ان روز جمعه در گزارشی اعلام کرد مقامات شهری پالم بیچ در ایالت فلوریدا در حال بررسی حقوقی اقامت دونالد ترامپ درعمارت خود هستند، زیرا برخی از آن‌ها قانونی بودن قصد او برای زندگی دائم در مارلاگو را زیر سوال می‌برند.

کریک بلوین، مدیر شهر پالم بیچ در بیانیه‌ای به سی ان ان گفت: این موضوع از سوی دادستان ما تحت بررسی قانونی است. وی در حال بررسی توافق نامه و دستورالعمل هایی است که درباره مجاز بودن زندگی رئیس جمهور سابق می‌تواند در مارلاگو تصمیم گیری می‌کنند.

اقامت ترامپ در مارلاگو به این دلیل تحت بررسی است، زیرا وی قبلاً ملک را به یک باشگاه اجتماعی فقط برای اعضا آن تغییر کاربری داده است. بنا به گزارش‌ها، ترامپ توافق نامه‌ای با مقامات پالم بیچ امضا کرده که نشان می‌داد او مانند سایر اعضای باشگاه نمی‌تواند بیش از هفت روز متوالی در محوطه این اقامتگاه حضور یابد.

به گفته سی ان ان، تیم ترامپ ادعا کرده است که "هیچ سندی یا توافق نامه‌ای وجود ندارد که رئیس جمهور ترامپ را از استفاده از مارلاگو به عنوان محل اقامت خود منع کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۱۹ محل اقامت دائم خود را تغییر داد و با شکایت از رفتار بد مقامات شهری و ایالتی، مارلاگو را به جای برج ترامپ خود در شهر نیویورک انتخاب کرد. ترامپ پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ مجبور شد واشنگتن را به مقصد پالم بیچ ترک کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋