🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نویدکیا: باید مراقب باشیم تا برابر شهر خودرو اشتباه نکنیم هواداران سپاهان انرژی خود را از خانه برای ما بفرستند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر تیم شهر خودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی اخبار ، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم شهرخودرو در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدا درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده او تسلیت می‌گویم و برای علی انصاریان و افرادی که به این بیماری خطرناک دچار شده اند آرزوی سلامتی می‌کنم.

سرمربی سپاهان اظهار کرد: ما بازی سختی داریم و باید خیلی مراقب باشیم، چون اگر اشتباه کنیم شهرخودرو به خوبی از آن استفاده می‌کند. تیم شهرخودرو بازیکنان خوب و جوانی دارد که در ضدحملات خوب هستند.

بازی آسانی نداریم 

او  ادامه داد: با توجه به اینکه هوادار در استادیوم نیست، بازی آسانی نداریم. همه تیم‌ها با تمرکز بالا کار می‌کنند و می‌خواهند امتیاز بگیرند و تیم سپاهان هم از این امر مستثنی نیست.  

نویدکیا بیان کرد: شهرخودرو تیم بسیار خوبی است و بازیکنان این تیم در یک سوم هجومی خوب کار می‌کنند.  بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم. آن‌ها  مقداری بدشانسی آوردند وگرنه نتایج بهتری می‌توانستند کسب کنند حتی در بازی‌هایی که واگذار کردند، موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند.

رسول نویدکیا تنها مصدوم بازی فردا است 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: رضا دهقان به تیم اضافه شده و تمرینات گروهی را شروع کرده است. رسول نویدکیا تنها مصدوم ما است و سایر بازیکنان سرحال و آماده هستند.

ما و شهر خودرو شانس پیروزی داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی برابر تیم شهر خودرو ارائه بدهیم. این تیم مشهدی  خوب بازی می‌کند. بازیکنان این تیم  سعی می‌کنند از عقب بازی‌سازی کنند.   فکر می‌کنم بازی خوبی شود و هر ۲ تیم شانس دارند که  امتیازات کامل را از بازی بگیرند.

او بیان کرد:  هواداران سپاهان قبل از بازی با پیکان، تیم  را از هتل همراهی کردند. من  هواداران را دوست دارم، اما کرونا وجود دارد و می‌تواند اتفاقات ناگواری رخ بدهد.

سرمربی تیم فوتبال اظهار  کرد: می‌دانم هواداران چه حسی نسبت به تیم خود دارند، اما خواهش می‌کنم اگر تیمشان را دوست دارند، به دلایلی که گفتم، رعایت کنند و از خانه انرژی را برای ما بفرستند. ما سعی می‌کنیم با تمام وجود بازی کنیم تا آنها خوشحال شوند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋