🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آتش نشانان شجاع و آتشی که کوله بار می بندد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات امدادی و اطفای حریق طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان اهوازی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۲ و ۵۴ دقیقه آتش سوزی پژو ۴۰۵ به علت نقص فنی موتور در منطقه باهنر خیابان آرش ۳ اطلاع رسانی شد.

او علت آتش سوزی را نقص فنی موتور خودرو اعلام کرد و افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود غلیظی که از خودرو متصاعد می‌شد مواجه شدند و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

قنبری با اشاره به نشت گاز از علمک منزل مسکونی در ساعت ۲ و ۵۴ دقیقه در منطقه حصیرآباد انتهای خیابان یک اظهار داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل و همکاری با نیرو‌های ۱۹۴، نشتی علمک گاز را برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، ضمن اینکه حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۸ و ۵ دقیقه در منطقه نادری خیابان مسجدی بین خیابان علم الهدی و کتانباف با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اشاره آتش سوزی یک دستگاه پراید راس ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه در شهرک حفاری خیابان فتح ۸، بیان کرد: آتش نشانان سریعا شعله‌های حریق را که در اثر اتصال برق خودرو رخ داده بود با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.

او ادامه داد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ویلایی راس ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در منطقه باهنر خیابان آرش ۴، حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه در منطقه کارون، حریق نیزار‌های جاده ساحلی جنب کتابخانه ساعت ۱۵ و ۹ دقیقه و حریق پژو ۴۰۵ ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه در منطقه کمپلو بین امیر کبیر و ناصر خسرو را با تلاش همه جانبه مهار کردند.

قنبری گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در ساعت ۲۳ و ۵۳ دقیقه در مسیر ملاشیه بعداز کوی گلدشت منجر به مصدوم شدن راننده شد و آتش نشانان راننده را که مرد ۲۳ ساله بود، در حالیکه محل را ایمن سازی می‌کردند با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به باز کردن درب خودرو کردند و وی را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋