🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

«حاج قاسم» معادلات را در همه عرصه ها برهم زد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید «حاج قاسم سلیمانی» معادلات را در همه عرصه‌ها برهم زد، گفت: وی بزرگترین فرمانده جبهه اسلام بود که در برابر شقی‌ترین افراد بشریت ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در حاشیه رونمایی از اِلِمان سردار قاسم سلیمانی در شهربابک، گفت: شورای امنیت سازمان ملل در برابر عظمت و بزرگی ملت ما زانو زد و قطعنامه را صادر کرد.

 او افزود: وقتی تفکر انقلابی جایگزین تفکر لیبرالی شد، فداکاری های رزمندگان اسلام را در جبهه های هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم و دیدیم که سپاه عاشورا و کربلا را در شلمچه مشق کرد.

سردار معروفی تصریح کرد: یکی از ادبیات حاج قاسم سلیمانی این بود که اگر بخواهیم به سعادت برسیم باید الگوهای بزرگی را انتخاب کنیم که بعد از این انتخاب، دیگر خستگی، منافع شخصی حزب و گروه معنی ندارد.

او حاج قاسم سلیمانی را یک انسان بزرگ که در طی چهل سال مجاهدت همچنان خستگی ناپذیر بود اعلام کرد و افزود: الگوهای سردار دل ها صحابه پیامبر، امیرالمؤمنین و سیدالشهدا بودند که مورد توجه خاص پیامبر و ائمه هستند.

سردار معروفی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی صداقت، امانت، حقیقت جویی، بصیرت و انتقام جویی را از ابوذر، سلمان فارسی، مالک اشتر، حضرت ابوالفضل، عمار و مختار گرفته است.

او بیان داشت: حاج قاسم، عضو هیچ حزبی و گروه نبود اما یک سیاستمدار اسلامی انقلابی به تمام معنا و تربیت شده انقلاب و مکتب وحی بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در کشور ما فقط حاج قاسم سلیمانی برجام دو و سه را مطرح و اهداف مرموز استکبار را رونمایی کرد.

او گفت: حاج قاسم فریاد زد که همه با هر فکر و حزبی بیاییم و روی دشمن اجماع کنیم؛ زیرا برای او انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و ولایت مهم بود.

سردار معروفی، ولایت را خورشید انقلاب عنوان کرد و افزود: انقلاب با مردم  و اسلام ناب محمدی ماندگار است.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه احزاب مختلف در جبهه های هشت سال دفاع مقدس یکدل بودند و بر دشمن پیروز شدند، تصریح کرد: دشمن وقتی نفوذ می کند که متن با حاشیه جا بجا و هدف کلان فراموش و منافع فرد مد نظر قرار گرفته باشد.

او گفت: اگر منافع انقلاب، ملت بزرگ ایران و امامین انقلاب نهادینه شده باشد جایی برای دعوا نمی ماند و همه برای یک هدف  مشترک که برای ما ترسیم و تعریف شده تلاش می کنیم.

 

سردار معروفی شاه کلید سپهبد سلیمانی را اخلاص در عمل دانست و گفت: این شهید عزیز همه وجودش را در طبق اخلاص گذاشت.

او با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی معادلات را در همه عرصه ها برهم زد، افزود: بزرگترین فرمانده بزرگترین جبهه اسلام با مقیاس جهان اسلام، در برابر شقی ترین و سرسخت ترین افراد بشریت ایستاد.

سردار معروفی تأکید کرد: سردار دل ها در جبهه سخت، عارف به تمام معناست که امروز همه در برابرش زانو می زنند.

او با اشاره به اینکه نظریه پرداز انقلاب امام خمینی، مقام معظم رهبری، قانون اساسی و سند گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: با روی کار آوردن انسان های مؤمن انقلابی و پا به کار، آسایش کشور ما مثل اقتصاد و معیشت درست می شود.

سردار معروفی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نگاه اهل سنت را به دنیای شیعه عوض کرد، گفت: ما انسانی میخواهیم که برای ملت ما سربازی و خدمت کند و سد بلای مردم و ارزش هایشان و آبروی ملت ایران باشد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋