🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش ۲ برابری ظرفیت ارائه خدمات دانشکده دندانپزشکی شهرکرد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از افزایش ۲ برابری ظرفیت ارائه خدمات آموزشی درمانی دانشکده با بهره برداری از سوله آن خبر داد.

دانشکده دندانپزشکی
به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، فاطمه نادری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه هم اکنون دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه با ظرفیت ۵۰ یونیت در حال ارائه خدمات دندانپزشکی به مراجعین به بخش‌های آموزشی درمانی دانشکده‌ دندانپزشکی و آموزش به دانشجویان دندانپزشکی است گفت: با بهره برداری از سوله در حال ساخت به مساحت یک هزار متر مربع شامل دو بخش آموزشی، درمانی مجهز به ۲۵ یونیت در هر بخش، ظرفیت ارائه خدمات دانشکده دو برابر می‌شود.

او با اشاره به بازدید بعمل آمده از کارگاه ساخت سوله در هفشجان طی روز‌های اخیر افزود: طی این بازدید ضمن تاکید بر لزوم تکمیل و نصب هر چه سریعتر سوله دانشکده دندانپزشکی ابراز امیدواری شد، تا یک ماه آینده قسمت عمده نصب سوله و تیغه چینی آن صورت پذیرد.

نادری اضافه کرد: جهت ساخت و نصب سوله و تجهیز و راه اندازی آن نیاز به تخصیص بودجه از سوی دانشگاه و وزارتخانه است که پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار مورد نیاز در حال انجام است.

او با بیان اینکه هم اکنون ۱۱۰ دانشجو در این دانشکده در حال تحصیل هستند افزود: از این تعداد حدود ۷۰ نفر در دانشکده مشغول به گذراندن واحد‌های عملی هستند.

نادری همچنین از ارائه قریب به یک هزار خدمات دندانپزشکی ارزان قیمت و با کیفیت بالا توسط دانشجویان سال‌های آخر دانشکده و زیر نظر اساتید هیئت علمی دانشکده در سال‌های ۹۸ و ۹۹ خبر داد و افزود: به زودی فراخوان پذیرش بیمار برای ترم تحصیلی آتی اعلام می‌شود.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال ۹۴ با پذیرش ۱۷ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با ۳۰ عضو هیئت علمی مشغول به ارائه خدمات آموزشی درمانی است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋