🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استفاده از دو رویکرد در جهت کنترل ویروس کرونا

سلیمانی دشتکی گفت: در راستای مدیریت ویروس کرونا در استان، دو رویکرد از جمله رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین اجرای طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی مد نظر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ایلام  ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مراسم اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات استان ، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و همچنین تشکر از مجموعه تلاش‌های انجام گرفته در بحث کرونا به ویژه همراهی خوب مردم با رسانه‌ها به منظور اجرای پویش‌های موثر ، به دو رویکرد مهم برای مدیریت کرونا در استان اشاره کرد و گفت: در راستای مدیریت کرونا در استان یک رویکرد رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، عدم حضور در اجتماعات، عدم شرکت در مراسم‌های شلوغ مانند جشن و عزا، سفر نرفتن، عدم تجمعات خانوادگی و شب نشینی‌ها و رویکرد دوم اجرای دقیق طرح غربالگری موسوم به طرح شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: در طرح شهید سلیمانی سه فعالیت باید صورت بگیرد ، اول قرنطینه کردن بیماران، دوم انجام تست از افرادی که با بیماران در ارتباط بوده‌اند و سوم محافظت کردن از افرادی است که دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای هستند.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: امروز شدیدترین تحریم‌ها بر کشور اعمال شده و از طرفی کرونا نیز مزید بر علت شده است با این حال در کار‌ها با نهایت جدیت امورات استان را پیگیری کرده ایم و دستاورد‌ها و خدمات خوبی نیز به دست آمده است.

استاندار ایلام با بیان این مطلب که در بودجه جاری، ۶۳ درصد رشد داشته‌ایم ، مطرح کرد: بودجه عمرانی متوسط ۷۲ درصد، بودجه توازن ۱۵۰ درصد و بودجه ملی استانی ۱۲۰ درصد رشد داشته است که این حاصل تلاش و رایزنی مجموعه مسئولان در دفاع از منافع استان بوده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋