🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حفظ سلامت جامعه در راس امور قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ سلامت جامعه در راس امور قرار دارد و لازم است در اجرای برنامه‌های دهه فجر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور کامل مدنظر قرار گیرد.

مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار
به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اطلاع‌رسانی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا آسیب‌های اجتماعی را به دنبال داشته است اظهار داشت: باید با اطلاع‌رسانی صحیح و فرهنگ‌سازی در این زمینه، شرایط لازم برای کاهش این آسیب‌ها فراهم شود.

او افزود: شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از گسترش بیماری، فوت افراد و همچنین اعمال محدودیت‌های بهداشتی موجب افزایش استرس، اضطراب و افسردگی شده است و سلامت روح و روان جامعه در معرض آسیب‌ها جدی قرار گرفته است.

مردانی با اشاره به جهش ویروس کرونا و نامعلوم بودن پایان دوران شیوع این ویروس اضافه کرد: باید با اطلاع‌رسانی صحیح و فرهنگ‌سازی، جامعه را به سمت ادامه زندگی مسالمت‌آمیز با ویروس کرونا هدایت کرد تا بتوان بخشی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن را کاهش داد.

او در ادامه با بیان اینکه تمامی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا به اجرا در می‌آید ادامه داد: حفظ سلامت جامعه در راس امور قرار دارد و لازم است در اجرای این برنامه‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور کامل مدنظر قرار گیرد.

مردانی دهه فجر را فرصتی مناسب و مغتنم برای ارائه و معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیان دستاورد‌ها و توجه به نقش دشمنان نظام و استکبار جهانی در کمرنگ کردن این دستاورد‌ها و همچنین ایجاد همدلی، وحدت و اعتمادآفرینی در جامعه از مهم‌ترین رویکرد‌هایی است که در اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به آن پرداخته خواهد شد.

او ادامه داد: تقویت نشاط و شادابی اجتماعی نیز از دیگر مواردی است که در اجرای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌ها باید به آن توجه کرد چرا که با وجود تهدیدات و تحریم‌های اعمال‌شده علیه ملت ایران، مردم در هر کجا که نیاز باشد با حضور خود، پایبندی به آرمان‌های نظام را به نمایش می‌گذارند.

مردانی همچنین به آماده شدن ۱۸۳ طرح عمرانی با هزینه کرد ۳۸۲ میلیارد تومان برای افتتاح در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: لازم است، اطلاعات این طرح‌ها با همکاری رسانه‌ها و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برای عموم مردم بازگو شود.

او موضوع اطلاع‌رسانی درباره شرایط نام‌نویسی از نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دیگر فرآیند‌های انتخاباتی را نیز ضروری دانست و اظهار داشت: نام‌نویسی از نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها از ۲۰ تا ۲۶ اسفند و شورای اسلامی روستا‌ها از ۱۶ تا ۲۲ فروردین سال آینده انجام خواهد شد.

مردانی افزود: شرایط نام‌نویسی از نامزد‌ها در آذرماه امسال اعلام‌شده است و داوطلبان این انتخابات باید برای تهیه گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند تا به لحاظ قانونی برای نام‌نویسی در زمان مقرر با مشکلی روبه‌رو نشوند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋