🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه های دهه فجر استفاده شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید برای اجرای برنامه‌های دهه فجر از ظرفیت‌های فضای مجازی به نحو مطلوبی استفاده شود.

مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار
به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست تدوین برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان با اشاره به تشکیل ۲۴ کمیته در ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری برنامه‌ها با حضور مردم و مطابق با سنوات سال قبل وجود ندارد و باید برای اجرای این برنامه‌ها از ظرفیت‌های فضای مجازی به نحو مطلوبی استفاده شود.

او مستندسازی برنامه‌های اجرایی کمیته‌ها را لازم دانست و افزود: ارزیابی و نظارت بر اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر به صورت مستمر انجام می‌شود.

مردانی با بیان اینکه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان در جامعه هدف اداره آموزش و پرورش قرار دارند و این جامعه هدف، بخش مهمی از اقشار مختلف را در بر می‌گیرند، اضافه کرد: شبکه شاد، ظرفیت و فضای مناسبی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی فراهم کرده است و تمامی کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر می‌توانند تولیدات فرهنگی خود را برای ارائه در این شبکه در اختیار کمیته دانش‌آموزی قرار دهند.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در جشن‌های این دهه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در دستگاه ذی‌ربط خود می‌پرداختند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و پرهیز از تجمعات، این برنامه با همکاری صداوسیمای مرکز استان و با تقسیم‌بندی حوزه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی به اجرا در می‌آید.

مردانی بر اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با محوریت مردم تأکید و اضافه کرد: تمامی کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برای استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد و دیگر گروه‌های مردمی برنامه‌ریزی کنند.

اجرای رژه موتوری در ۱۲ بهمن، طرح هر مسجد یک سنگر با محوریت تبیین گام دوم انقلاب، افتتاح کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح در دانشگاه شهرکرد، کاشت نهال با نام شهدای انقلاب و ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به عشایر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋