🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حمله مرگبار کروکدیل به مرد زیمباوه ای

حمله مرگبار کروکودیل به مرد زیمباوه ای
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی اخبار ، یک مرد جوان اهل زیمباوه در حمله مرگبار کروکدیل جانش را از دست داد. این مرد ۲۶ ساله که هویتش «نِبارت دورو» اعلام شده قصد عبور از یک رودخانه سیل زده را داشت که مورد حمله کروکدیل قرار گرفت. این اتفاق هفته گذشته و هنگامی رخ داد که قربانی به همراه دوستش «جِتیاسی چاری» در حال عبور از رودخانه رویا بودند.

بنا به گفته آقای چاری، دوستش هنگامی که وارد آب رودخانه شد توسط جریان آب به پایین رودخانه منتقل شد. در این لحظه یک کروکدیل غول پیکر به قربانی نزدیک شد و او را به زیر آب کشید. «نایسون دهلیوایا»، سخنگوی پلیس محلی در استان ماشونالند با تایید این حادثه گفت که ماموران پلیس در حال جستجو برای یافتن بقایای بدن قربانی در رودخانه هستند.

حمله مرگبار کروکدیل به مرد زیمباوه ای

دهلیوایا در مورد این حادثه گفت: «ما در حال انجام جستجو برای یافتن قربانی با نام «دورو» هستیم که حین عبور از رودخانه مورد حمله کروکدیل قرار گرفت.»

این مقام پلیس محلی همچنین به ساکنان محلی در مورد عبور از عرض رودخانه‌های پرآب هشدار داد. دهلیوایا در این باره نیز گفت: «ما به افراد محلی در این فصل بارندگی که موجب پرآب شدن رودخانه‌ها و افزایش خطر حمله کرکودیل‌ها می‌شود هشدار می‌دهیم. آن‌ها باید هر رودخانه‌ای را محل حضور کروکدیل‌ها قلمداد کنند.»

حمله مرگبار کروکدیل به مرد زیمباوه ای

گفتنی است؛ حمله کروکدیل به این مرد محلی در زیمباوه در حالی خبرساز می‌شود که ماه پیش نیز یک کودک ۸ ساله مالزیایی حین شنا در یکی از رودخانه‌های این کشور مورد حمله کروکدیل قرار گرفت و جانش را از دست داد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋