🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش ها و اهداف نظام اسلامی است

مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار
به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، اقتدار ایران اسلامی را مرهون انقلاب اسلامی و همراهی مردم با ارزش‌های نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: از همین رو می‌طلبد تا در دهه فجر این دستاورد‌ها به خوبی بیان شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تبیین دستاورد‌های نظام در راستای تقویت روحیه امید و نشاط در بین آحاد مردم باشد.

او، تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی را در راس برنامه‌های مدیران استان اعلام کرد و گفت: تمامی مدیران و فرمانداران در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی کنند تا از طریق رسانه‌ها و مطبوعات دستاورد‌های نظام اسلامی به خوبی تشریح شود.

مردانی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف نظام اسلامی و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب است که با توجه به هجمه‌های دشمن باید در این خصوص اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

او با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: همچنان تاکید ما بر این است که برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود با این وجود دستگاه‌های اجرایی در فضاسازی محیطی نقش فعالانه‌ای ایفا کنند.

مردانی در ادامه بر رسیدگی بیش از پیش به امور ایثارگران تاکید کرد و گفت: به منظور رعایت شان و جایگاه خانواده‌های شهدا هرگونه دیدار با خانواده شهدا با هماهنگی فرمانداران انجام گیرد.

او ادامه داد: در خصوص پایش سلامت ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان نیز به نحو شایسته‌ای اقدام شود.

مردانی با اشاره به روز شهدا همزمان با ۲۲ اسفند، نصب و مرمت تابلو و تمثال شهدا در مناطق مختلف استان را ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

او برگزاری کنگره شهدای زن استان را از مهمترین برنامه‌های امسال در اسفندماه اعلام کرد و گفت: شایسته است تا در برگزاری این کنگره و فضاسازی مرتبط با آن اقدامات مناسبی انجام گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋