🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساماندهی سیستم توزیع، بسیاری از مشکلات تامین کالاهای اساسی را حل می کند

استاندار البرز گفت: کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی در استان موجود و اگر سیستم توزیع بدرستی عمل کند قیمت ها به شکل غیرمنطقی افزایش پیدا نمی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از البرز ، شهبازی، استاندار البرز در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر این که باید از ظرفیت توزیع کنندگان داخلی استان برای توزیع مواد غذایی به ویژه روغن و شکر استفاده شود،گفت: در جایی که فعالان اقتصادی، تجار، توزیع کنندگان و تولیدکنندگان قدرتمندی در استان داریم، نباید شبکه توزیع را به خارج از استان بسپاریم.

استاندار البرز افزود: در اوایل شیوع کرونا در توزیع دارو با مشکل مواجه بودیم ولی زمانی که مدیریت توزیع را در داخل استان بدست گرفتیم، هیچ داروخانه ای با کمبود و تاخیر تامین دارو و مواد ضد عفونی کننده مواجه نشد، بنابراین در شرایط فعلی نیز باید چنین رویه ای را در پیش بگیریم.

شهبازی گفت: کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی در استان موجود و اگر سیستم توزیع بدرستی عمل کند، قطعا مشکل و کمبودی نخواهد بود و همچنین قیمت ها به شکل غیرمنطقی افزایش نمی یابد.

او افزود: فرمانداران در شهرستان ها باید اشراف کامل به ورود و خروج کالاهای اساسی داشته باشند و روند امور را به صورت میدانی مورد نظارت قرار دهند.

استاندار البرز گفت: با اشاره به همایش اخیر استانداران با وزیر محترم کشور دغدغه هایی مطرح شد، افزود: بر این اساس موضوعاتی پیرامون حفظ و تامین امنیت، سلامت و معیشت مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهبازی افزود: بیماری منحوس کرونا تبعات بسیاری در دنیا و به تبع آن ایران داشت که بواسطه آن برخی افراد شغل خود را از دست دادند.

او گفت: انسجام و وحدت مسئولان استان و تعامل و همکاری در جهت مقابله با کرونا و عواقب آن بسیار خوب و قابل تقدیر است.

استاندار البرز افزود: همراهی کم نظیر مردم البرز در جهت اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی بویژه اصناف، نتایج بسیار خوبی داشت و در ۴ هفته اخیر سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از مدیریت بیماری در استان تقدیر کرده است.

شهبازی گفت: معاون محترم وزیر بهداشت نیز در اوایل هفته جاری در البرز حضور یافته و از اقدامات مقابله ای استان و مدیریت صحیح در جهت کاهش مرگ و میر و بستری قدردانی کردند.

او افزود: طبق دستور رئیس جمهور که در قالب بخشنامه ابلاغ شده هر هفته جلسات ستاد تنظیم بازار برگزار می شود، نظارت بر عرضه، تولید، توزیع و قیمت های کالاهای اساسی در این جلسات انجام می شود.

استاندار البرز گفت: مدیران مربوطه باید برنامه ریزی کنند که با نظارت کافی از افزایش افسار گسیخته قیمت ها جلوگیری کنند.

شهبازی افزود: بسیج اصناف با بهره برداری از نیروهای داوطلب ادارات استان نسبت به نظارت بازار اقدام می کنند.

او گفت: در خصوص توزیع و تامین میوه شب عید، مقرر شد که شبکه مطمئنی برگزیده شود.

استاندار البرز افزود: مقرر شد مدیر کل صمت استان با همکاری فرمانداران برنامه ریزی کند که تمامی توزیع کالاهای اساسی که از طریق دولت تامین می شود، تحت نظارت جدی و توزیع مناسب باشد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋