🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۲۹ طرح آموزشی در لرستان به بهره برداری می رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۲۹ طرح آموزشی در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های  اخبار   از لرستان ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۲۹ طرح آموزشی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.

امیر غفوری نژاد بیان کرد: ۱۱۱ کلاس درس در قالب ۲۹ طرح آموزشی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری در ایام الله دهه فجر در استان شده است.

او اظهار داشت: این واحد‌های آموزشی در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، دورود، ازنا خرم آباد، سلسله، دلفان، اشترینان و بروجرد بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان ادامه داد: همچنین ساخت ۵۰۰ کلاس درس در راستای طرح آجر به آجر در حال انجام و سهم خیرین از این تعداد، ۳۰۰ کلاس است.

غفوری نژاد  تاکید کرد: لرستان از نظر مشارکت خیران مدرسه ساز و کمک‌های مردمی در طرح آجر به آجر، از استان‌های برتر کشور است که این امر نشان می‌دهد شهروندان استان دغدغه‌مند ایجاد فضا‌های آموزشی ایمن برای فرزندان این دیار هستند.

او با بیان اینکه امسال ۴۲ مدرسه استان تکمیل شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است، اضافه کرد: سرانه فضای آموزشی استان به ازای هر دانش آموز پنج متر و ۳۳ سانتیمتر است که در مقایسه با سرانه کشوری جایگاه مطلوبی داریم، اما در مقایسه با استاندارد هشت متر و ۳۴ سانتیمتر فاصله قابل توجهی وجود دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: سیستم گرمایشی ۶ هزار و ۹۰۰ کلاس درس این استان به دلیل وجود بخاری‌های نفتی ناایمن است که استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان در حال انجام است.

اکنون ۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می‌کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋