🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کرمانشاه آماده ارائه خدمات به بیماران سرطانی غرب کشور و عراق

به گزارش  گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، نسرین امیری‌فرد متخصص رادیو آنکولوژی و مدیر کلینیک رادیوتراپی و انکولوژی بیمارستان بیستون کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایجاد شده در بخش‌های دولتی و خصوصی درمانی در این استان گفت : کرمانشاه اکنون آماده ارائه خدمات به بیماران سرطانی غرب کشور و عراق است.

متخصص رادیو آنکولوژی و مدیر کلینیک رادیوتراپی و انکولوژی بیمارستان بیستون کرمانشاه گفت : کرمانشاه اکنون آماده ارائه خدمات به بیماران سرطانی غرب کشور و عراق است .

او گفت : در سال‌های اخیر امکانات و تجهیزات خوبی در بخش‌های سرطان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان کرمانشاه نصب و راه‌اندازی شده و اکنون علاوه بر بیماران سرطانی استان کرمانشاه توانایی ارائه خدمات به بیماران استان‌های هجوار و کشور عراق را نیز داریم.

او به راه‌اندازی کلینیک رادیوتراپی و انکولوژی بیمارستان بیستون در دی ماه امسال به عنوان تنها مرکز تخصصی سرطان بخش خصوصی در غرب کشور اشاره کرد و افزود: در این مرکز که درمان رادیوتراپی بیماران سرطانی را بر عهده دارد یک دستگاه از بهترین ورژن‌های شتاب دهنده‌های خارجی و شتاب دهنده هایتک از نوع الکتو به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: تکنیک‌هایی که ما اینجا داریم انجام می‌دهیم یکی از با دقت‌ترین تکنیک‌ها است به دلیل اینکه برای هر مریض به صورت هر پنج روز یکبار رادیوتراپی و آزمایش انجام می‌شود که این روش صحت درمان را برای ما تضمیمن می‌کند که ممکن است جا‌های دیگری این کار را انجام ندهند.

استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای درمان سرطان

این متخصص رادیو آنکولوژی گفت: در درجات بعد از سیستم‌های خیلی پیشرفته‌تری به اسم «آی دی ای» که محصول کشور آلمان است برای درمان بیماران استفاده می‌کنیم و این دستگاه را مرتب هر روز همکاران فیزیک ما کنترل می‌کنند که از نوع درمان و کیفیت درمان بیماران مطمئن باشیم.

امیری‌فرد افزود: این دستگاه قابلیت درمان «ای ام آر تی» را دارد یعنی یکی از جدیدترین تکنیک‌هایی است که تومور‌هایی که در منطقه خاصی از بدن قرار گرفته را بدون آسیب رساندن به ارگان‌های نزدیک به آن درمان کند.

او ادامه داد: مثلا تومور‌های ناحیه لگن، سر و گردن که با دُز بسیار بالا باید درمان شود و از طرفی محدودیت داریم که به ارگان‌های سالمی که در اطرافشان قرار گرفته‌اند، آسیب نرسانیم، می‌توانیم با این تکنیک بهترین درمان را برای این تومور‌های بدخیم انجام دهیم طوری که آن دُز مناسب و دلخواه به تومور برسد، ولی دُز مضر به ارگان‌های حیاتی مثل نخاع و یا ارگان‌های دیگری که داخل لگن هستند، نرسد و این کار برای ما مهم است و با استفاده از دقت بالای دستگاه آن را انجام می‌دهیم.

او گفت: ما از تکنیک‌های پیشرفته برای درمان سرطان استفاده می‌کنیم که دُز مناسب را به تومور‌ها می‌رساند و در آینده خیلی نزدیک به طور قطع این تکنیک «آی ام آر تی» را شروع به کار خواهیم کرد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋