🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جشنواره ایلام به زبان انگلیسی شروع شد

شنبه زاده از آغاز جشنواره ایلام به زبان انگلیسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ایلام  ؛ عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام اظهار کرد: نخستین جشنواره ایلام به روایت زبان انگلیسی با همکاری معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد ایلام و فرمانداری شهرستان بدره، در راستای ارتقای توانمندی و دانش تخصصی زبان آموزان و کاربردی و بومی سازی آموخته‌های فراگیران زبان انگلیسی و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ایلام به زبان انگلیسی در حال برگزاری است.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بومی کردن و اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، کمک به معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مذهبی استان ایلام، کمک به ارتقای مهارت‌های چهارگانه فراگیران زبان انگلیسی، کمک به کاربردی کردن آموخته‌های فراگیران زبان انگلیسی است.

شنبه‌زاده با بیان اینکه برگزاری این جشنواره به زبان انگلیسی، استان ایلام را بیش از پیش در فضای علمی معرفی خواهد کرد، تصریح کرد: امیدواریم شرکت گسترده جامعه هدف در این جشنواره بتواند زمینه برگزاری این جشنواره را به زبان‌های دیگر در آینده نزدیک فراهم کند.

او ادامه داد: برگزاری این کار فاخر توسط جهاددانشگاهی استان ایلام جای تقدیر دارد و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیز در اجرای آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از فعالان گردشگری خواست با معرفی این جشنواره از این فرصت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استفاده کنند و ایلام را بیش از پیش به جهان بشناسانند.

شنبه زاده با بیان اینکه این جشنواره شامل با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری، معرفی مفاخر و چهره‌های استان ایلام و همچنین معرفی جاذبه‌های دفاع مقدس شعر، بیان شفاهی داستان (ترجیحا فولکلور)، مستند و نگارش (مقاله نویسی) است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایلام به زبان انگلیسی ۲۵ بهمن است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://ilaminenglish.ir مراجعه کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋