🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی لرستان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از آغاز اجرای طرح نوروزی نظارت بر نحوه عرضه و قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در واحدهای صنفی و تولیدی این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های  اخبار   از لرستان ، بختیار رازانی،سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار کرد: در اجرای این طرح که از اول بهمن ماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده نیز ادامه دارد ، بازرسان سازمان صمت بر تمام اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال نظارت می‌کنند.
او افزود: سازمان صمت لرستان با هدف نظارت بیشتر بر بازار و کنترل قیمت‌ها به مدت سه ماه طرح نظارتی را اجرا می‌کند و به همین منظور بازرسان این سازمان بر نحوه تولید و عرضه در بازار کالاهای اساسی، موادغذایی و پوشاک و البسه نظارت خواهند کرد.
رازانی ادامه داد: در طرح نوروزی بازرسان سازمان از میادین میوه و تره بار ، انبارهای کالاهای اساسی و سردخانه های میوه شب عید و مراکز پوشاک و واحدهای صنفی خشکشویی ، قالیشویی و پایانه‌های حمل و نقل مسافر ، واحدهای عرضه مواد پروتئینی شامل گوشت مرغ و قرمز و تخم مرغ بازدید می‌کنند.
سرپرست سازمان صمت لرستان افزود: بازدید از نحوه توزیع کالاهای اساسی ، کشتارگاه‌های طیور، مراکز عرضه پوشاک ، کیف و کفش و هتل ها از دیگر برنامه‌های بازرسان سازمان صمت در راستای اجرای طرح نظارتی نوروزی است.
رازانی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی ، کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه ، ارائه ندادن فاکتور ، درج نکردن قیمت ، احتکار و اختفا از سوی واحدهای صنفی لرستان مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت در میان گذارند.

در حال حاضر ۵۳ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋