🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرکز علوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان افتتاح می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از افتتاح نخستین مرکز علوم کانون استان اصفهان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های اخبار از اصفهان ، سیدمحمد قلمکاریان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:  مرکزعلوم کانون استان اصفهان با همکاری سازمان مردم نهاد "علم‌پژوهان" و بمنظور امکان استفاده و پرورش خلاقیت اعضا در رشته‌های زیست‌شناسی، زمین‌شناسی و مسائل مرتبط با علوم افتتاح می‌شود.

او با اشاره به فعالیت کمیته کودک و نوجوان استان در ستاد دهه فجر گفت: هدف از برنامه‌های ترتیب داده شده برای بزرگداشت پیروزی انقلاب، انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلام و انقلاب در عرصه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی به کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: در این راستا سعی شده تا اهداف، رسالت‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب در قالب قصه‌گویی، کلیپ و نمایش، به کودکان و نوجوانان، معرفی و آن‌ها با تاریخ واقعی انقلاب و اتفاقات آن آشنا شوند.

او با اشاره به شرایط کنونی جامعه از لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: از ابتدای سال تاکنون درمجموع بیش از سه هزار اثر برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در مراکز کانون تولید و عرضه و ۱۴۳ کارگاه تخصصی مجازی برخط و وبینار توسط مربیان کانون برگزار شده است.

قلمکاریان با اشاره به ویژه برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: این برنامه‌ها در تمام حوزه‌های کانون از جمله واحد‌های ادبی، فرهنگی، هنری، سیار روستایی و انجمن‌های سرود و قصه‌گویی در ۲ قالب حقیقی و مجازی ترتیب داده شده است.

او اضافه کرد: اجرای جشن و ویژه برنامه‌های استان و شهرستان‌ها بصورت مجازی همراه با مسابقه معرفی شخصیت حضرت زهرا (س)، امام خمینی و شهدای انقلاب و هسته ای، نمایش فیلم و کلیپ، شعرخوانی، خاطره گویی خانواده شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: به همین مناسبت مهراوه و نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان در مسیر آینده نیز در قالب نقش‌ها و نگاره‌ها با موضوعات انقلاب به همت واحد کارشناسی فرهنگی ادبی و هنری کانون برگزار می‌شود.

او بازدید مجازی از موزه‌های دفاع مقدس، گلستان شهدا، مراکز علمی و دستاورد‌های استان و برنامه‌های مراکز بصورت تولید کلیپ و پخش در پیک امید را از دیگر برنامه‌های کانون برشمرد.

قلمکاریان افزود:۳۳۰ جلد کتاب کانون بویژه هشت جلد در باره کودکان و نوجوانان نیز در این ایام رونمایی می‌شود.

او مهراوه قصه‌گویی مشاغل در راستای طرح آینده‌نگری در فضای مجازی به همت واحد کارشناسی ادبی و فراخوان سرود‌های انقلاب در قالب همخوانی و ارسال بصورت فیلم و نمایش در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های کانون اصفهان در ایام بزرگداشت انقلاب اسلامی برشمرد.

منبع:ایرنا

م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋