🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش استفاده نسخه الکترونیک در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

مدیر درمان چهارمحال و بختیاری از افزایش استفاده نسخه الکترونیک به جای دفترچه‌های کاغذی در مراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، محمود فروزنده مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی سامانه نسخه الکترونیک جایگزین دفترچه‌های کاغذی می‌شود.

او اظهار داشت: طرح نسخه الکترونیک در استان چهارمحال و بختیاری در حال پیشرفت است و شاهد افزایش استفاده از این سامانه در بین مراکز درمانی طرف قرارداد هستیم.

فروزنده افزود: با پیشرفت کار و استفاده بیشتر از این سامانه اهمیت و ارزش آن نیز بیشتر می‌شود و قطعا نیازمند تلاش و جدیت بیشتر برای استقرار کامل سامانه نسخه الکترونیک هستیم وامکان نسخه نویسی آفلاین و بسیاری خدمات دیگر با کمک اپلیکیشن‌ها قابل انجام است و بستر مناسب برای این کار بزودی فراهم می‌شود.

او اضافه کرد: سامانه نسخه الکترونیک تکمیل و آماده بهره برداری است و هدف و اولویت فعلی ما ترغیب و تشویق مراکز درمانی طرف قرارداد برای استفاده از این سامانه است.

فروزنده ادامه داد: همچنین طی ماه‌های اخیر درصد صدور نسخه الکترونیک توسط پزشکان رشد بالایی داشته است به گونه‌ای که بیش از ۸۰ درصد از نسخ پزشکان بخش خصوصی بصورت الکترونیکی صادر می‌شود و سازمان بنا دارد با پرداخت منظم و به موقع مطالبات مراکز درمانی که از سامانه نسخه الکترونیک استفاده می‌کنند، پزشکان و تمامی مراکز درمانی کشور را به استفاده از این سامانه تشویق کند.

۲۰ درصد باقی مانده هزینه نسخه الکترونیک در اسرع وقت پرداخت می‌شود

مدیر درمان استان اظهار داشت: سهم سازمان تأمین اجتماعی از هزینه ویزیت پزشکان دارای امضای الکترونیک تا ۹۵ درصد و سایر پزشکان ۸۰ درصد در پایان هر روز پرداخت می‌شود.

او افزود: درباره داروخانه‌ها نیز ۳۰ درصد سهم سازمان تأمین اجتماعی از نسخه‌های الکترونیک در پایان روز پرداخت می‌شود و مابقی سهم مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد در نسخه‌های الکترونیک در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

محمود فروزنده گفت: رفع اشکالات و اجرای پیشنهادات و خواسته‌های پزشکان در حال انجام است و انتظار داریم که سامانه نسخه نویسی الکترونیک تأمین اجتماعی در آینده نزدیک به طور کامل در تمامی مراکز درمانی مورد استفاده قرار گیرد. واطمینان داریم که وزارت بهداشت، بیمه‌ها و سایر نهاد‌های ذیربط نیز برای موفقیت طرح نسخه الکترونیک با سازمان تأمین اجتماعی همکاری خواهند کرد.

او در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به فراهم شدن تمامی امکانات لازم و با وجود عزم و اراده محکم سازمان تامین اجتماعی سامانه نسخه نویسی الکترونیک به سرعت جایگزین دفترچه‌های کاغذی شده و طی ماه‌های آینده می‌توانیم شاهد حذف کامل نسخه‌های کاغذی باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋