🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قاتلی با لبخند مرموز که جان دانشجوی ۲۱ ساله را گرفت عکس

پاول رلوویچ ۲۶ ساله متهم به قتل هال لیبی اسکوایر ۲۱ ساله دانشجوی دانشگاه است که جسد وی بعد از یک شب از دهانه‌ی رودخانه‌ی هامبر بیرون آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی اخبار ، کارآگاهان از شخصی که متهم به تجاوز و قتل لیبی اسکوایر است پرسیدند که چرا پوزخند می‌زند. در هنگام محاکمه‌ی وی در دادگاه تاج شفیلد پلیس از پاول رلوویچ پرسید که چه چیز در طول مصاحبه‌ی پلیس خنده‌دار است؟

لیبی ۲۱ ساله در ساعات اولیه‌ی ۱ فوریه ۲۰۱۹ ناپدید شد. جسد دانشجوی فلسفه‌ی دانشگاه هال چند هفته بعد در دهانه‌ی رودخانه هامبر پیدا شد.

 

پلیس از مظنون قتل لیبی اسکوایر پس از اینکه در مصاحبه پوزخند زد پرسید: چه چیز خنده دار است؟

جسد لیبی اسکوایر هفت هفته پس از ناپدید شدنش در هامبر پیدا شد.

به دادگاه گفته شد: پس از دستگیری رلوویچ به عنوان مظنون قتل لیبی اسکوایر، پیش از امتناع از پاسخگویی به سوالات پلیس، طی صحبت مختصری هرگونه دخالت در این پرونده از جانب خود را انکار کرد.

در ابتدای یک مصاحبه در آگوست ۲۰۱۹ یک افسر به رلوویچ گفت: تنها دلیل مرگ او این است که شما او را کشته اید و سپس از او دلیل لبخند زدنش را پرسیدند.

دادستان ریچارد ولفال به هیئت منصفه اعلام کرد که افسر پلیس از او پرسید: چه چیز خنده دار است؟ " و "چرا لبخند میزنی؟ "

پلیس از مظنون قتل لیبی اسکوایر پس از اینکه در مصاحبه پوزخند زد پرسید: چه چیز خنده دار است؟

متهم پاوول رلوویچ ۲۶ ساله

متهم در پاسخ به افسر جوابی نداد. او تجاوز و قتل خانم اسکوایر در شهر را انکار می‌کند.

همچنین در روز جمعه یک متخصص برجسته‌ی بیماری های هیپوترمی به هیئت منصفه گفت: قدرت تصمیم گیری لیبی به طرز قابل توجهی بر اثر سرما و میزان الکلی که نوشیده بود، مختل شده بود. جلوی او را برای ورود به یک کافه گرفته بودند و او با یک تاکسی به خانه‌ی خود برگشت.

همچنین هیئت منصفه پس از رسیدگی گفت: او به جای رفتن به خانه، به نزدیکی جاده بورلی رفته و سرگردان شده است. همچنین داوران تصاویر دوربین مداربسته‌ی مربوط به آن شب را دیده‌اند. دادستان ادعا کرد که لیبی سوار اتومبیل رلوویچ شده و سپس به زمین‌های بازی اطراف منتقل شده است.

پلیس از مظنون قتل لیبی اسکوایر پس از اینکه در مصاحبه پوزخند زد پرسید: چه چیز خنده دار است؟

لیبی اسکوایر پس از یک شب بیرون گردی هرگز به خانه‌ی خود بازنگشت.

پروفسور چارلز دیکین که مشاور بیهوشی و مراقبت‌های ویژه در بیمارستان دانشگاه ساوتهامپتون است، گفت: دمای هوا در ساعت ۱۰:۲۰ شب در روز ۳۱ ژانویه منفی ۲ درجه سانتی گراد و تا نیمه شب به صفر درجه افزایش یافت.

این استاد دانشگاه ادامه داد: لیبی لباس سبکی پوشیده بود که ۳۸ درصد بدنش عیان بود و ممکن بود زمانی که در برف دراز کشیده، خیس شده باشند.

وی نتیجه گرفت که این امر برخی از علائم هیپوترمی از جمله سردرگمی و تصمیمات نادرست را ایجاد می‌کند.

او به هیئت منصفه اعلام کرد: لیبی کاملا می‌لرزید و دست و انگشتانش بی حس شده بودند. کنترل و هماهنگی او نه تنها فقط توسط سرما بلکه توسط الکل نیز مختل شده بود.

دیکین بیان کرد: مقتول احتمالا احساس خستگی کرده و توان ایستادن بر روی پاهایش را نداشته است. من فکر می‌کنم دمای هوا و نوشیدنی باعث ایجاد سردرگمی و آشفتگی وی شده است.

این استاد دانشگاه در رابطه با تاثیرات سرما و نوشیدنی اظهار کرد: کمی شک دارم، اما ترکیب این دو به طرز قابل توجهی در تصمیم گیری اخلال ایجاد می‌کند. من فکر می‌کنم او بسیار آسیب‌پذیر بوده است.

او معتقد است که وضعیت لیبی، حتی اگر سعی در جلوگیری از خطر را داشت، دویدن را برای وی سخت می‌کرد.

محاکمه ادامه دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋