🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دستگیری سارقان در دزفول برخورد با قاچاق کالا

حوادث امروز یکشنبه ۵ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۵ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

برخورد قاطع با سارقان به‌عنف در  دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ با انجام کار‌های اطلاعاتی و با استفاده از شگرد‌های پلیسی ۲ سارق به‌عنف را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به یک فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه، ۱۲ فقره سرقت موبایل قاپی و ۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری سارق به‌عنف در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی وقوع سرقت به عنف تلفن همراه در شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار تیم اداره مبارزه با سرقت به‌عنف پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و تحت تعقیب را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یکدستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یکدستگاه تلفن همراه سرقتی و یک قبضه چاقوی کشف شد و  در تحقیقات علمی از متهم تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ حسین نژاد تصریح کرد: اقدامات علمی جهت شناسایی سایر ایادی و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از شهروندان خواست: در صورت ضرورت برای عبور از مکان‌های خلوت، کیف دستی خود رانزدیک به بدن و به سمت پیاده‌رو نگه دارند.

توقیف محموله قاچاق  در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارزو تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی پل زال با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالای را در شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۹۹۰ عدد آمپر خودرو، ۲۰ عدد ضبط خودرو، ۸ کارتن قاب سوئیچ و ۱۵۰ واشر کاغذی خودرو قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ شهبازی بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋