🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کمبود مواد اولیه مشکل اصلی مجتمع ستاره کیان سربیشه

تیم ۱۲ نفره اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از مجموعه کارخانه ستاره کیان، مجتمع در دست ساخت شترمرغ و سالن چند منظوره نیمه تمام کارگران شهر سربیشه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از بیرجند ، کمبود مواد اولیه و جلوگیری از صادرات محصولات تولیدی کارخانه و اعطای تسهیلات با بهره کم از مهمترین مشکلات و خواسته‌های مجتمع ستاره کیان بود.

در حال حاضر این واحد به علت شیوع آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان با ده درصد توان فعالیت می کند.

در این جلسه اعطای تسهیلات از سوی دو بانک توسعه و تعاون و رفاه کارگران به مجموعه ستاره کیان در دست پیگیری قرار گرفت.

در بازدید تیم اقتصادی از مجتمع در دست ساخت ۵ هزار قطعه‌ای شتر مرغ شهر سربیشه، نقدینگی و اعطای تسهیلات ۸میلیارد تومانی از اهم درخواست‌های این مجتمع برای تکمیل مطرح شد.

در این بازدید قول مساعد برای اعطای این تسهیلات از محل تسهیلات اشتغال روستایی داده شد

بازدید از سالن چند منظوره نیمه تمام کارگران شهر سربیشه از دیگر برنامه‌های این تیم اقتصادی بود که نیازمند اعتبار و اعطای تسهیلات ۸ میلیارد تومانی برای اتمام بود که قول مساعد برای اعطای تسهیلات به این مجموعه نیز داده شد.

حضور در شورای اداری شهرستان سربیشه از دیگر برنامه‌های این تیم اقتصادی در سفر به شهرستان سربیشه بود.

محمدی فرماندار شهرستان سربیشه در این جلسه ارتقای نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی، ارتقای شعبه تامین اجتماعی، ایجاد شعبه درمان تامین اجتماعی در شهرستان را از اهم مشکلات عنوان و خواستار پیگیری از سوی این تیم اقتصادی شد.

حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه شهرستان سربیشه در این جلسه اعطای تسهیلات به کارگاه‌های زود بازده و اشتغال جوانان را از اهم مشکلات و خواسته‌های این حوزه در این شهرستان عنوان داشت.

شیخ زاده رئیس شورای اسلامی شهرستان سربیشه نیز در این جلسه استقرار اداره تامین اجتماعی را یکی از خواسته‌های دیرینه مردم و همچنین راه اندازی شعبه‌ای از بیمارستان تامین اجتماعی را در این شهر خواستار شد

تهاتر بدهی‌های ادارات دولتی به شهرداری‌ها، بخشودگی‌های جرائم تامین اجتماعی شرکت ها‌ی تعاونی از دیگر خواسته‌های مطرح شده از سوی رئیس شورای اسلامی شهرستان سربیشه بود.

نخعی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تنها گذرگاه رسمی با کشور افغانستان در این شهرستان است و بیش از ۵۰ درصد تبادلات در این کارگاه انجام میشود خاطر نشان کرد این موضوع منجر به توسعه شهرستان نشده و خواستار استفاده از مزیت‌های مرز ماهیرود توسط دولتمردان برای توسعه شهرستان‌های مجاور شد.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت‌ها که منجر به عدم تمایل سرمایه گذار در این شهرستان شده خواستار ورود شرکت‌های سرمایه گذاری مانند شستا در این شهرستان با توجه به قابلیت‌های مختلف این شهرستان در حوزه‌های مختلف شد.

وی با اشاره به مشکل آب شرب در دو شهرستان نهبندان و سربیشه خواستار کمک و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد کنسرسیوم برای حل مشکل آب این روستا‌ها شد

نخعی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه بهداشتی شهرستان خواستار راه اندازی شعبه‌ای از بیمارستان تامین اجتماعی و یا کمک به افزایش تخت بیمارستان علی ابن ابیطالب ع سربیشه شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋