🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پوشش صددرصدی استان البرز به اینترنت پرسرعت تا قبل از پایان دولت دوازدهم

سودابه رادفر، از پوشش صددرصدی استان البرز به اینترنت پرسرعت تا پایان اردیبهشت سال آینده خبر داد.

پوشش صددرصدی استان البرز به اینترنت تا قبل از پایان دولت دوازدهم
سودابه رادفر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی اخبار ،  در رابطه با اتصال ۲۷ روستای استان البرز به اینترنت پرسرعت گفت: در واقع در استان البرز ۶ روستا وجود دارد که به اینترنت پرسرعت و  شبکه ملی اطلاعات متصل نشده‌است. بقیه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار که تکلیف دولت بوده همه از این مهم بهره برده و به اینترنت وصل شده‌اند. اخیرا ۲۷ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شده و هردو اپراتور همراه اول و ایرانسل کار اجرایی این اتصال را انجام داده اند.

رادفر بیان کرد: بعضی از این روستا‌ها که دور افتاده، صعب العبور و کم جمعیت بودند و رساندن اینترنت به این مناطق برای اپراتور‌ها مقرون به صرفه نبود، طبق تعهدات دولتی از بودجه دولت برای روستا‌ها تامین اعتبار شد، اما کار اجرایی این اتصال‌ها را هم هردو اپراتور نام برده انجام دادند.

وی افزود: سال گذشته ۳۲ روستای این استان فاقد اینترنت بودند که امروز این تعداد به ۶ روستا کاهش یافته است که ان شاءالله این ۶ روستا هم تا قبل از پایان دولت دوازدهم به اینترنت مجهز شده و استان البرز تبدیل به استانی با پوشش صددرصدی از لحاظ ارتباطی خواهد شد.

رادفر در ادامه افزود: نکته مهمی که در رابطه با این ۶ روستا وجود دارد این است که این روستا‌ها جزو روستا‌های بسیار کم جمعیت استان البرز هستند و از لحاظ جمعیتی دو صدم درصد استان را تشکیل می‌دهند، به این منظور که ۹۹.۸ درصد از جمعیت این استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل هستند و تنها این دو صدم درصد باقیمانده است که اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد (چرا که در نیمه دوم سال با سرما مواجهیم و نصب دکل‌ها با مشکل رو به رو می‌شود) سعی ما بر این است که تا قبل از اتمام فروردین این پروژه را به پایان برسانیم اگر نه تا پایان اردیبهشت به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز گفت: در پایان شایان ذکر است که برای احداث و تامین هر دکل یا BTS مخابراتی که درواقع 3G و یا 4G است حدود یک میلیارد و دویست میلیون تا یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋