🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تجهیز آمبولانس ها کاهش فوتی های صحنه حادثه را در بر دارد

سخنگوی اورژانس کشور گفت: اورژانس تجهیزات داخل آمبولانس‌ها را استاندارد کرده تا مصدومان بدحال زنده به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شوند.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی اخبار ، درباره استقرار پایگاه‌های جاده‌ای در کشور گفت: با استقرار پایگاه جاده‌ای و افزایش آن در مناطق روستایی کار امداد رسانی به مصدومان با سرعت بیشتری انجام می‌شود و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در زمان کوتاه تری بر بالین بیماران حاضر خواهند شد.

او ادامه داد: با طراحی برنامه نرم افزار راهنمای مسیر زمانی که صرف گرفتن آدرس از همراهان می شد حذف و این زمان صرف آموزش آن‌ها جهت انجام کار‌های امدادی اولیه تا رسیدن پرسنل اورژانس انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیان کرد: استفاده از نرم افزار راهنمای مسیر در اورژانس در حال انجام است و امیدوارم این نرم افزار در سراسر کشور اجرا شود، گفتنی است که پرسنل فوریت‌های پزشکی به طور متناوب آموزش‌های تخصصی و مطابق روز را می‌بینند.

خالدی بیان کرد: در حال حاضر اورژانس تجهیزات داخل آمبولانس‌ها را استاندارد کرده و این کار سبب شده تا مصدومان بدحال زنده به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شوند و خوشبختانه میزان مرگ در صحنه حادثه با به روز شدن تجهیزات آمبولانس‌ها کاهش پیدا کرده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم کمک کرده تا میزان آسیب مصدومان کاهش پیدا کند.

او افزود: قانون گذار به اورژانس اجازه داده تا در شرایط اضطرار از چراغ راهنمایی با زدن آلارم و آژیر به شرط عدم ایجاد مخاطره برای دیگران عبور کند. در مواقع ضروری پلیس راهور می‌تواند راه را برای ماشین‌های امدادی بازکند. پلیس راهور همکاری خوبی با اورژانس دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋