🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توقف محموله ۱۷۱ کیلوگرمی موادمخدر در ایستگاه پلیس سارقان حرفه ای در اهواز دستگیر شدند

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه یکم بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

توقف محموله موادمخدر در ایستگاه پلیس خوزستان

حوادث امروز چهارشنبه یکم بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شد و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در محور‌های مواصلاتی شهرستان ماهشهر، به یک دستگاه زانتیا حامل موادمخدر مشکوک و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۱۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند، افزود: در عملیاتی دیگر کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات خاص پلیسی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان هندیجان شناسایی و متوقف کردند.

سردار صالحی با اشاره بعه اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی نیز مقدار ۴۸ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۳ کیلو ۷۰۰ گرم حشیش کشف شد، اظهار داشت: در عملیات‌های مذکور در مجموع مقدار ۱۷۱ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدراز نوع حشیش و تریاک کشف شد و در این ارتباط ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.

کشف ۱۵۰ راس دام سرقتی در اهواز

سرهنگ یداله امیری جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دام در سطح اهواز و در پی تماس یکی از شهروندان با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت احشام، بلافاصله موضوع در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه با انجام تحقیقات پلیسی و فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس با هماهنگی مرجع قضائی، ماموران گشت به ۳ خودرو نیسان مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند، افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از خودرو‌ها تعداد ۱۵۰ رأس گوسفند به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ امیری با اشاره به دستگیری ۳ سارق در این رابطه و تحویل احشام سرقتی به مالباختگان، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان مسلح در دام قانون

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیاتی در حومه شهر اهواز دستگیر کردند.

او با بیان اینکه از متهمان یک قبضه کلت کمری کشف شد، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۳ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق محتویات خودرو در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۳ شهر بستان با انجام کار‌های اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋