🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آهنگریان: امسال در لیگ ووشو شرکت نمی کنم مبلغ قرارداد ها برای یک قهرمان ملی کم است

قهرمان ووشوی جهان درباره حضور نیافتنش در لیگ ووشو توضیحاتی را ارائه کرد.

عرفان آهنگریان قهرمان ووشوی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی اخبار ، درباره وضعیت تمریناتش اظهار کرد: من به خاطر شیوع ویروس کرونا و مشغله‌های کاری‌ام تقریبا ۲ ماه است که فعالیت ورزشی خود را شروع کردم و بیشتر تمرینات بدنسازی کردم و  تمرینی از لحاظ فنی نداشتم و همین موضوع باعث شده است که تصمیم بگیرم امسال در مسابقات  لیگ ووشو شرکت نکنم.  

او ادامه داد: من تصمیم خود مبنی بر شرکت نکردن در مسابقات لیگ ووشو را به کادر فنی دانشگاه آزاد اطلاع دادم و قرار شد که امسال مبارزه نکنم.  

تمام تمرکزم را روی تمرینات خود گذاشتم 

آهنگریان درباره وضعیت مسابقات ووشو بیان کرد: طبق برنامه مسابقات جهانی ووشو ۲۰۲۱  در دالاس آمریکا  را پیش رو داشتیم که باید ببینیم با توجه به شرایط کرونا برنامه ریزی‌ها به چه صورت می‌شود و زمان و محل این رقابت‌ها تغییر می‌یابد یا نه! به هر حال  وضعیت مسابقات جهانی چند وقت دیگر مشخص می‌شود. من تمام تمرکزم را روی تمرینات خود گذاشتم تا با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی حضور یابم.  

مبلغ قراردادهای رشته های رزمی قابل قیاس با فوتبال و والیبال نیست 

قهرمان ووشوی جهان درباره مبلغ قرارداد‌های ورزشکاران در مسابقات لیگ گفت:  اگر مبالغ قرارداد‌ها اعلام شود در آن صورت مردم می‌فهمند که مبالغ کم یا زیاد است. واقعا مبلغ قرارداد‌ها برای یک قهرمان ملی که تمام وقت خود را برای تمرینات می‌گذارد و شغل و حرفه دیگری بلد نیست و مکمل ها و لوازم ورزشی‌اش را خودش تامین می‌کند، کم است. رقم قرارداد‌های رشته‌های رزمی همانند ووشو، تکواندو و کاراته قابل قیاس با رشته‌های ورزشی  توپی همانند فوتبال و والیبال نیست. به هر حال  رشته‌های رزمی  هستند که در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک برای کشورمان  افتخار آفرینی می‌کنند و باید توجه ویژه‌ای به این رشته‌های ورزشی شود. همچنین مبلغ قرارداد‌های لیگ ووشو باید  یک مقدار بیشتر شود، چون تنها منبع درآمد ورزشکاران شرکت در مسابقات است.

آهنگریان گفت: ما برای اخذ جوایز قهرمانی در مسابقات برون مرزی باید یک سال صبر کنیم، اما مبلغ قرارداد لیگ ووشو می‌تواند آب باریکه‌ای برای ورزشکاران باشد تا خرج و مخارج ورزشی خود را بدهند. به هر حال مبلغ قرارداد‌ها کفاف تامین هزینه‌های زندگی ورزشکاران را نمی‌دهد. انشاالله مسئولان به موضوع قرارداد‌ها توجه کنند. ما هر چه گفتیم فایده‌ای نداشته است، امیدوارم  اتفاقی در آینده رخ بدهد.  

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋