🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویژه برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری برنامه‌های اجرایی ایام‌الله دهه فجر با محوریت مساجد در سطح استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سنندج  ،کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جلسه کارگروه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کردستان که با حضور اعضای کارگروه در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد،با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است ، گفت:نقطه عزیمت انقلاب اسلامی مسجد بود، انقلاب در مساجد شکل گرفت و استمرار آن نیز در مساجد است.

او با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های دهه فجر، بهره‌گیری از این ظرفیت را در تقویت برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب بسیار مهم دانست و خواستار برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با محوریت مساجد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان جلب و جذب جوانان و نوجوانان با مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردمی به منظور تقویت انگیزه و نشاط در بین مردم و برنامه‌ریزی شایسته به منظور تکریم از مقام والای شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم را از وظایف و ماموریت‌های کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر اعلام کرد.

او همچنین با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی در سطح کانون‌های مساجد بیان کرد: معرفی کانون‌های برگزیده این طرح در ایام الله دهه مبارک فجر و پایان مرحله دوم فهما، توزیع کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند و طلاب و روحانیون، ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد با محوریت دهه مبارک فجر در سامانه بچه‌های مسجد از جمله برنامه‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گرامیداشت دهه فجر امسال است.

گفتنی است؛در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای کمیته‌های فرهنگی، هنری و مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن دهه مبارک فجر امسال اعلام کردند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋