🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۲۰ میلیارد کمک برای بازسازی خانه سیل زدگان بوشهر پرداخت شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای بازسازی ۴۶۷ خانه آسیب دیده از سیل پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، حمید حیدری‌بریدی مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به سیل آذر در این استان، بیان کرد: تا کنون ۲۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای بازسازی ۴۶۷ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در استان پرداخت شده است.

او برطرف کردن آبگرفتگی در منازل و معابر، پاکسازی نقاط آبگرفته، توزیع کالاهای اساسی و لوازم معیشتی، و تشکیل پروانه برای ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی و تجاری آسیب دیده را از برنامه‌های ۱٫۵ ماه گذشته دانست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: ۶۲۱ واحد مسکونی برای ساخت و ۷۶۷ واحد مسکونی برای تعمیرات در شهرستان‌های دشتستان، دیلم، گناوه و تنگستان تعیین شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه در مجموع هزار و ۳۸۸ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل آذر در استان بوشهر بازسازی و تعمیر می‌شود، افزود: عملیات آواربرداری ۸۲ واحد مسکونی در دشتستان، دیلم و گناوه انجام گرفته و پِی‌کنی برای ساخت ۱۴۵ واحد مسکونی آغاز شده است.

او، با اشاره به آغاز تعمیرات ۴۳۷ واحد مسکونی سیل‌زده در شهر‌ها و روستا‌های دشتستان، گناوه و دیلم، گفت: تعمیرات برخی از واحد‌های مسکونی سیل‌زده به پایان رسیده است و ارائه خدمات لازم در این زمینه ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر همچنین با اشاره به پرداخت کمک بلاعوض ۲۰ میلیون تومانی برای بازسازی واحد‌های مسکونی شهری و ۱۵ میلیون تومانی برای اماکن روستایی و تجاری، بیان کرد: برای تامین لوازم زندگی و معیشتی هم ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

حیدری افزود: در مجموع بیش از ۳۶٫۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض در اختیار سیل‌زدگان در شهر‌ها و روستا‌های استان قرار می‌گیرد.

او عنوان کرد: برای بازسازی واحد‌های مسکونی شهری ۱۰۰ میلیون و روستایی ۸۰ میلیون، و برای تعمیر خانه‌ها ۳۰ میلیون تومان وام کم‌بهره ۱۵ ساله پرداخت خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋