🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مشکل ارتباط تلفن همراه در جنوب حل می شود

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارتباطات برای بررسی و رفع مشکلات موجود در حوزه ارتباطات منطقه، بزودی به جنوب کرمان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، ذبیح الله اعظمی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه اقتصاد مقاومتی و جمع بندی سفر یک روزه استاندار به جیرفت و عنبرآباد گفت: پیگیری مشکل خطوط تلفن همراه انجام شد، تمام روستا‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مبلغی حدود ۷۵۰ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

او افزود: وزیر ارتباطات برای بررسی و رفع مشکلات موجود در حوزه ارتباطات منطقه بزودی به جنوب کرمان سفر می‌کند.

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل راه‌های روستایی و طرح‌های نیمه تمام راهداری و راه و شهرسازی باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

اعظمی ضمن تشکر از بانک کشاورزی برای حمایت و همکاری با کشاورزان گفت: بانک کشاورزی برای باز پرداخت تسهیلات و بدهی بانکی کشاورزان مهلت و قول مساعد داده است.

او با اشاره به مشکل سرما زدگی اخیر در جنوب کرمان افزود: با تایید سازمان جهاد کشاورزی، مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از سرما زدگی اعلام شده است.

اعظمی گفت: این موضوع را در مجلس و هیات دولت و از طریق وزرا پیگیری می‌کنیم برای کشاورزانی که در این موضوع صدمه دیده اند سرمایه در گسترش در اختیارشان قرار می گیرد تا بتوانند کشت دوم را انجام دهند.

او افزود: سرمایه در گردش در اختیار همه کشاورزان منطقه جنوب کرمان قرار می گیرد.

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معیار‌های یونسکو بیان کرد: سد‌های صفا رود و سد بافت هیچ کدام مجوز‌های زیست محیطی ندارند و برای انتقال آب باید تمام راه‌ها بررسی شود.

او افزود: مسائل زیست محیطی با جزئیات کارشناسی شود تا نقل و انتقال بین حوزه‌ای باعث ایجاد مشکلات اجتماعی نشود.

اعظمی با بیان مورد دیگری از یونسکو در رابطه با نقل و انتقال آب بین حوزه‌ای گفت: یکی دیگر از موارد این است که آب حوزه مبدا هیچ مشکلی را برای مقصد ایجاد نکند، در صورتی که پروژه انتقال آب هلیل رود باعث نابودی کشاورزی جنوب کرمان می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با انتقال آب هلیل رود به شمال استان کرمان معیشت یک میلیون نفر انسان به خطر می‌افتد.

کلانتری رییس حوزه بانک کشاورزی جنوب کرمان هم گفت: پرداخت تسهیلات برای کشاورزان خسارت دیده  در دست بررسی است که مشمول بند خ هستند و اعتبارش تا این لحظه دست ما نرسیده است.

او افزود: این اعتبار باید دست ما برسد تا بتوانیم مشکل کشاورزان را حل کنیم.

کلانتری تصریح کرد: قسمتی از تسهیلات مشمول سنوات قبل است که کشاورزان اگر می‌توانند برای تسویه اقدام کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋