🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توزیع بیش از ۴۰ هزار کمک مومنانه در طرح شهید سلیمانی

به گزارش  گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : با شیوع پیک جدید ویروس کرونا در کرمانشاه، قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه آغاز به کار کرد و در این راستا بیش از ۶۰ جلسه با مسئولین ستاد‌های استانی و شهرستان‌ها تشکیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۴۰ هزار کمک مومنانه در طرح شهید سلیمانی کرمانشاه خبر داد.

او با اشاره به نام گذاری این قرارگاه به نام شهید سردار قاسم سلیمانی، گفت : با توجه به شکل گیری و تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها، این قرارگاه به نام مبارک حاج قاسم نامگذاری شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: ویروس کرونا خسارات بسیاری را به مردم و به خصوص به اقشار محروم و کم درآمد وارد کرد و در آبان و آذر محدودیت‌هایی برای اصناف مقرر شد که بیش از پیش بر معیشت مردم اثر گذاشت.

احمدی با اشاره به اهمیت دستگیری و کمک به خانواده‌های محروم، ادامه داد: در راستای کمک به خانواده‌های محروم و کم درآمد تهیه و توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه، طبح و توزیع ۲۷ هزار پرس غذای گرم و توزیع گوشت گرم با ذبح ۱۵ رأس گوسفند در مناطق محروم و حاشیه نشین استان کرمانشاه انجام گرفت.

او با بیان اینکه مهم‌ترین راهکار برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، افزود: ۳۵ هزار بسته بهداشتی و ۲ هزار ماسک با برپایی ایستگاه صلواتی در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بین مردم توزیع شد.

احمدی ادامه داد: در زمان فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی بیش از ۳۰۰ روحانی جهادی به مراکز بهداشتی و درمانی برای کمک به کادر درمان و ۲۶۰ نفر به مزارستان‌ها جهت تغسیل و اقامه نماز میت به صورت داوطلبانه اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی گفت: فراخوان و اعزام یک هزار و ۷۰۰ نفر به مراکز اهدای خون، تهیه و توزیع شربت، آبمیوه تازه و سوپ در مراکز درمانی، راه اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک و اهدا ۱۵ عدد بخاری گازسوز به خانواده‌های نیازمند با توجه به فرارسیدن فصل سرما و اهدا ۵۵ عدد گوشی هوشمند به دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه نشین برای آموزش مجازی از دیگر اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی است .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋