🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کادر بهداشت و درمان در انتظار نیروی تازه نفس

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مهلت پایانی ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۵ دی ماه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از یزد ، دکتر محمدرضا وفائی نسب، معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال جاری گفت: در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مجوز استخدام ۲۴۶ مورد استخدامی داشته ایم که مهلت ثبت نام تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

او افزود: مجوز دوم آزمون استخدامی ۶۹۵ مورد استخدام نیرو از امروز در سایت منتشر شد و داوطلبان تا ۲۵ دی ماه مهلت ثبت نام دارند.

محمدرضا وفائی نسب اظهار داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org رشته محل‌ها را مشاهده کرده و براساس دارا بودن شرایط، مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وفائی نسب، با بیان اینکه آزمون استخدامی ۲۴ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: تمام نیرو‌های غیرپیمانی، غیررسمی، شرکتی و تبصره‌ای که در حال همکاری با دانشگاه هستند برای تبدیل وضعیت خود حتما باید در این آزمون شرکت کنند.

او خاطرنشان کرد: افرادی که بیرون از مجموعه دانشگاه نیز شرایط ثبت نام در آزمون را دارند، نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و به صورت نیروی رسمی همکار ما شوند.

دکتر وفائی نسب ادامه داد: هزینه آزمون به صورت آنلاین و از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می‌پذیرد.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: همکاران کادر بهداشت، درمان و اداری که در دوران شیوع بیماری کرونا مشغول خدمت بوده اند به ازای هر ماه همکاری در این دوران ۲ درصد امتیاز برای آن‌ها محسوب می‌شود و حداکثر مجاز به کسب ۲۰ امتیاز هستند.

دکتر وفائی نسب افزود: شرایط احراز فعالیت در دوران کرونا به این صورت است که ابتدا شرکت کنندگان در مرحله ثبت نام گزینه خود اظهاری را تکمیل کرده و سپس بعد از پذیرفته شدن، مدارک و مستندات مبنی بر حضور در دوران کرونا با تایید مسئول واحد تهیه نموده و درکمیته داوران مورد تایید قرارمی گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋