🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهره مندی ۴۰ هزار مددجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد

امسال دو میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان اعتبار در بخش فرهنگی و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) سرمایه گذاری شده است.

به گزارش  گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال حدود ۴۰ هزار مددجو در استان از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره‌مند شدند.

جمشیدی بیان اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد در سرفصل‌های متفاوتی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برنامه آموزش خانواده است که در سال جاری بیش از ۱۱ هزار دانش آموز، دانشجو و بانوی سرپرست خانواده در این برنامه‌ها شرکت کردند.

او با یادآوری اینکه هم اکنون بیش از ۶۰ کانال و گروه در فضای مجازی ایجاد شده، عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های تربیتی و فرهنگی این نهاد از طریق فضای مجازی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه هم اکنون حدود هزار و ۵۰۰ دانشجو و بیش از ۲۳ هزار دانش آموز مددجو در استان از خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می‌شوند، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان یکی از اصلی‌ترین سرفصل‌های فرهنگی کمیته امداد به شمار می‌رود.

کامیار جمشیدی تاکید کرد: معرفی دانش آموزان کنکوری به موسسات آموزشی، حمایت ویژه از نخبگان علمی، ورزشی و هنری، ارائه فعالیت‌های محو بیسوادی و برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر خدمات فرهنگی این نهاد به شمار می‌رود.

او همچنین  بیان کرد: امسال کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت حدود دو میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است.

کامیار جمشیدی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات فرهنگی این نهاد به صورت کاملا رایگان به خانوار‌های مددجو ارائه می‌شود، عنوان کرد: بخشی از هزینه‌های فرهنگی کمیته امداد با مشارکت خیران نیک اندیش تامین می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋