🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فالح الفیاض: آن ها که دوشادوش داعش جنگیدند، قادر به تفرقه افکنی نیستند

رئیس الحشد الشعبی در سخنانی از دفاع از منافع عراقی‌ها و نیز عدم توانایی همپیمانان داعش برای تفرقه افکنی سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل اخبار به نقل از شبکه المیادین، رئیس سازمان الحشد الشعبی در سخنانی اعلام کرد آن‌هایی که دوشادوش داعش جنگیده اند، نخواهند توانست هیچ توطئه و یا دسیسه‌ای را که سبب تفرقه افکنی شود، به انجام برسانند.

او در ادامه افزود: ما تغییر نخواهیم کرد و حافظ این میهن باقی خواهیم ماند.

الفیاض در ادامه تصریح کرد: از دروسی که آن را فراگرفتیم، آن است که نمی‌توان به حقوق افراد با نگاهی دوگانه نگاه کرد و همزیستی نیازمند دادن امتیاز‌هایی است.

رئیس سازمان الحشد الشعبی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تنها از طریق اجرای تصمیم پارلمان می‌توان روابط را با تمامی طرف‌ها بر اساس احترام به حاکمیت عراق برپا کرد.

او گفت: راه حل نهایی در کرکوک باید از طریق ساکنان استان و با پشتیبانی ملی و در سایه عراقی یکپارچه و حاکمیت قانون اساسی باشد. زمانی که هدف بلندمرتبه باشد، تمامی لوله‌های دشمن رو به دشمن خواهد بود. راه حل کرکوک باید مستند بر واقعیت سیاسی باشد.

او همچنین گفت: هرکسی که خود را در این شرایط قوی می‌بیند، باید حکیمانه رفتار کند.

روز گذشته ائتلاف دولت قانون در عراق در واکنش به اقدام اخیر وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم رئیس نیرو‌های مردمی این کشور اعلام کرد تحریم‌های آمریکا را علیه فالح الفیاض، رئیس سازمان بسیج مردمی عراق غیرقابل قبول می‌داند.

ائتلاف دولت قانون اعلام کرد شکست اقدامات دولت کنونی آمریکا در انحصار قدرت و اعمال قیمومیت بین المللی به اثبات رسیده است.

دو روز پیش، وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه گروه‌های مقاومت عراقی وضع کرد. استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: واشنگتن وظیفه خود می‌داند که نقض کنندگان حقوق بشر در عراق را تنبیه کند. شبه نظامیان مرتبط با ایران در عراق مانند الفیاض علیه فرآیند دموکراسی در این کشور فعالیت می‌کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋