🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توقیف دانگ فنگ با کالای قاچاق در سمیرم پنج مصدوم براثر برخورد سمند با پیکان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های اخبار  از اصفهان ،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف دانگ فنگ با کالای قاچاق در "سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳۰ عدد تیوپ کامیون؛ ۱۱ حلقه لاستیک خودرو، ۸ هزار و ۲۵۶ خط کش فلزی و یک هزار و ۹۰۸ ماژیک وایت برد همگی خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

سرهنگ قرقانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام شده و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و افرادی که نظم اقتصادی جامعه را برهم بزنند به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی است و پلیس اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

پنج مصدوم براثر برخورد سمند با پیکان در جاده فولاد شهر به نجف آباد

غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در  حادثه برخورد سمند با پیکان که در جاده فولاد شهر به نجف آباد بعد از عوارضی رخ داد چهار مرد و یک زن از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

او افزود: باحضور به موقع ماموران اورژانس پنج مصدوم این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شدند.

 

پرونده قاچاقچی حرفه‌ای در اصفهان بسته شد

سرهنگ"غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند فردی به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد افیونی در شهر اصفهان می‌کند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی و هماهنگی‌های لازم این سوداگر مرگ را در یکی از محور‌های ورودی شهر اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی او مقدار ۳۱ کیلو تریاک که زیر صندلی‌های جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ صفری ادامه داد: دراین رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

جاساز ۲۶۱ کیلو تریاک زیر بار لاستیک

سرهنگ "ایرج کاکاوند"فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شرافت شهرستان "نائین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیونت ایسوز مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه این خودرو از شرق کشور به مقصد تهران درحرکت بود بیان داشت: محموله قانونی کامیونت لاستیک خودرو بود که در بازرسی به عمل آمده مشخص شد ۲۶۱ کیلو و ۳۹۷ گرم تریاک زیر محموله جاساز شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف کامیونت و محموله بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان تاکید کرد: مبارزه با ابر آسیب اعتیاد و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس است و نیروی انتظامی اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

مسمومیت جوان اصفهانی با گاز منوکسید کربن

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر انتشار گاز co۲جوانی ۲۴ ساله‌ای در خیابان ملک شهر اصفهان مسموم و راهی بیمارستان غرضی اصفهان شد.

غفور راستین افزود: استفاده از پیک نیک برای گرم کردن مغازه دلیل این حادثه اعلام شده است.


م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋