🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جزئیات ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)اعلام شد

ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا (س) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال ادامه دارد.

جزئیات ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا (س)

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی،مدیر جامعه‌الزهرا (س) گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی این نهاد حوزوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از  ۱۹ دی‌ماه امسال از میان خواهران علاقه‌مند آغاز شده است و تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال ادامه دارد.

او افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌الزهرا (س) به نشانی www.jz.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر جامعه‌الزهرا (س) پیش‌بینی کرد در سال تحصیل جدید، سه هزار نفر در جامعه‌الزهرا (س) پذیرش شوند که این تعداد نسبت به پارسال یک هزار نفر افزایش یافته است.

او با بیان این‌که محدودیت‌های بودجه‌ای مانع از افزایش پذیرش طلاب شده است، ادامه داد: امسال کمتر از ۷۰ درصد بودجه مصوب به این نهاد تخصیص پیدا کرده و با تنگنا‌های بودجه‌ای مواجه هستیم که اگر گشایشی صورت گیرد، خدمات نیز افزایش خواهد یافت.

به گفته مدنی، با توجه به محدودیت‌های موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا، آزمون عمومی جامعه‌الزهرا (س) به‌صورت مجازی در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد و مصاحبه پذیرفته‌شدگان نیز در اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌صورت مجازی خواهد بود.

مدیر جامعه الزهرا (س) با اشاره به فعالیت جامعه‌الزهرا (س) در سه بخش حوزوی، دانشگاهی و آموزش‌وپرورش، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار طلبه ایرانی و غیرایرانی در ۵۰ ملیت در جامعه‌الزهرا (س) تحصیل می‌کنند.

او افزود: دانشکده هدی نیز با بیش از ۱۲ رشته تحصیلی پذیرای بیش از ۵۰۰ دانشجوی خواهر است و در بخش آموزش‌وپرورش نیز امکان تحصیل از مقطع پیش‌دبستانی تا دبیرستان معارف وجود دارد که هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این بخش تحصیل می‌کنند.

حجت‌الاسلام اباذر عمرانی فر،مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا (س)هم گفت:پارسال ۲ هزار و ۲۵۴ نفر در آزمون ورودی این نهاد پذیرش شدند و مصاحبه‌ها نیز به‌صورت حضوری در شرایط عادی استان قم و مجازی در شرایط شیوع کرونا انجام شد.

 او افزود: بخشی از داوطلبان به دلیل بیماری و یا محدودیت تردد تاکنون نتوانسته‌اند برای مصاحبه حضور یابند که تصمیم گرفته شد قبولی آن‌ها برای سال آینده لحاظ شود.

حجت‌الاسلام عمرانی فر اضافه کرد: پارسال در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حدود ۱۶۰ نفر از ۲۳ ملیت جهان پذیرش صورت گرفته است.

به گفته او امسال آزمون سطح دو و سه به‌صورت غیرحضوری و سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر جامعه الزهرا (س) بیان کرد: دوره عالی فقه و اصول ویژه  پرورش بانوان مجتهده برگزار می‌شود و داوطلبان باید فارغ‌التحصیل سطح چهار در رشته فقه و اصول باشند.

بیش از ۲۰ هزار خواهر طلبه ایرانی و غیرایرانی در جامعه الزهرا (س) تحصیل می‌کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋