🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تکمیل ظرفیت مرکز جهاددانشگاهی آغاز شد

به گزارش  گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، حمیدرضا مجردی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت : این مرکز در مرحله تکمیل ظرفیت ورودی بهمن ماه، در هفت کدرشته کاردانی و پنج کدرشته کارشناسی، بدون کنکور به صورت نظام ترمی دانشجو می‌پذیرد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه از پذیرش دانشجو در این مرکز در ۱۲ کدرشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت تکمیل ظرفیت ورودی بهمن ماه ۹۹ خبر داد.

او رشته‌هایی که در آن‌ها پذیرش دانشجو انجام می‌شود را شامل رشته‌های کاردانی حرفه‌ای حقوق-حقوق ثبتی، کاردانی حرفه‌ای حقوق-دستیاری قضایی، کاردانی حرفه‌ای حقوق-شورای حل اختلاف، کاردانی حرفه‌ای دوخت و تکنولوژی لباس، کاردانی حرفه‌ای مددکاری اجتماعی-اورژانس اجتماعی، کاردانی حرفه‌ای مددکاری اجتماعی-مددکاری خانواده، کاردانی فنی فناوری اطلاعات-اینترنت و شبکه‌های گسترده، کارشناسی حرفه‌ای حقوق-حقوق ثبتی، کارشناسی حرفه‌ای حقوق-دستیاری قضایی در امور مدنی، کارشناسی حرفه‌ای مددکاری اجتماعی-خانواده، کارشناسی حرفه‌ای معماری-طراحی محیط داخلی و مهندسی فناوری اطلاعات-فناوری اطلاعات عنوان کرد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان تا ۲۳ دی ماه ادامه دارد، افزود: متقاضیان برای ثبت نام باید به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی به صورت حضوری مراجعه کنند.

او افزود: اعلام اسامی پذیرفته شدگان مقطع کاردانی بر اساس معدل مقطع دیپلم و متقاضیان مقطع کارشناسی بر اساس معدل مقطع کاردانی به صورت نظام ترمی بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی در کشور است، ادامه داد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز فعالیت خود را با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی هستند از سال ۱۳۷۸ با پذیرش دانشجو در دو رشته‌ی نرم افزار سیستم و نرم افزار کامپیوتر در مقطع کاردانی و از طریق آزمون سراسری علمی کاربردی آغاز کرد.

مجردی افزود: طی این مدت با افزایش رشته‌های جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی و دوره‌های پودمانی، قریب به ۱۳ هزار نفر دانشجو در این مرکز به تحصیل اشتغال داشته اند که تا کنون حدود ۱۲ هزار نفر آن‌ها فارغ التحصیل شده و در حال حاضر نیز حدود هزار دانشجو در ۲۰ رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تحصیل اشتغال دارند.

مجردی ادامه داد: ارتقاء و بهبود کیفیت آموزشی با رویکرد کارآفرینی از جمله برنامه‌های این مرکز است و در حال حاضر این مرکز با توجه به سرانه و فضای آموزشی استاندارد ظرفیت بیش از سه هزار دانشجو را دارد.

او گفت: از جمله امکانات مرکز می‌توان به فضای آموزشی مجهز (سایت ها، کارگاه ها، آزمایشگاه‌ها و کلاس ها)، موقعیت مناسب جغرافیایی مرکز، بهره مندی از اساتید و کادر آموزشی مجرب، همچنین امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله اعطای وام صندوق رفاه دانشجویی (هر ترم مبلغ ۱ میلیون تومان)، خوابگاه تحت نظارت، سلف سرویس مجهز و بهره مندی از امکانات نوین مرکز رشد و واحد‌های فناور پارک علم و فناوری اشاره کرد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به دیگر ظرفیت‌های موجود و شاخص مرکز و جهاددانشگاهی استان اشاره و افزود: حسن همجواری مرکز با پارک علم و فناوری استان، راه اندازی دفتر کارآفرینی و مرکز نوآوری، برگزاری کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی دانشجویان و اساتید، برخورداری از بیشترین آمار پذیرش در بین مراکز استان، بیشترین آمار اشتغال در بین دانش آموختگان مراکز علمی کاربردی، کسب عنوان مرکز نمونه در میان مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سراسر کشور، کسب عنوان دو سال پیاپی انتخاب دانشجوی نمونه کشوری سال ۹۴ و ۹۵، انتخاب به عنوان ۱۰ مرکز برتر در میان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور طی ۲ سال پیاپی در سال‌های ۹۸ و ۹۹ و ادغام مراکز منحل شده دادگستری، بنیاد شهید و بهزیستی در این مرکز از جمله قابلیت‌های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه است.

او افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به صورت حضوری به نشانی سه راه ۲۲ بهمن ساختمان علمی کاربردی جهاددانشگاهی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مرکز ۰۹۹۳۳۲۶۰۳۴۵ - ۳۱۰۳۱-۰۸۳ داخلی ۵۰۲ تا ۵۱۷ تماس حاصل و یا به نشانی www.kermanshah.iastjd.ac.ir مراجعه کنند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋