🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ضرب آهنگ جدید صنایع مس شهربابک

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس شهربابک از کلنگ زنی ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه جدید در شهربابک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، اردشیر سعد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس شهربابک در حاشیه سفر وزیر صمت به شهربابک از کلنگ زنی ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه جدید در شهربابک خبر داد و گفت: پروژه آهک با ظرفیت ۶۵ هزار تن با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

او از سرمایه گذاری برای پروژه فلوتاسیون از سرباره‌های ذوب کارخانه خاتون آباد یاد کرد و افزود: سرباره‌های ما از کارخانه ذوب حدود ۴ درصد مس دارد و فلوتاسیون باعث می شود ما این سرباره‌ها را تبدیل به کنسانتره کنیم.

سعد محمدی با بیان اینکه اکنون میزان تولید کنسانتره شهربابک ۱۵۰ هزار تن است تصریح کرد: یک کارخانه ۱۵۰ هزار تنی در میدوک امروز با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

او عنوان کرد: کارخانه فلوتاسیون شماره دو با چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تن ماده معدنی کم عیار که سالها است روی زمین مانده شروع به کار خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس بیان داشت: خط ریلی انتقال اسید ذوب خاتون آباد به بندرعباس تا دو سه ماه آینده به پایان خواهد رسید و عملیات آن اجرایی می‌شود.

او اظهار داشت: از ایستگاه شماره سه خط انتقال آب خلیج فارس انشعاب برای کارخانه گرفته خواهد و آب را به صورت ثقلی در منطقه خواهیم داشت تا بتوانیم قسمتی از آب مورد نظر تمام این پروژه‌ها را تامین کنیم.

سعد محمدی به افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای مس شهربابک تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های کشور است که امیدواریم بتوانیم از آن استفاده های بین المللی هم داشته باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋